Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ایران بعد از پیروزی تیمش برابر استرالیا و کسب عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: ما امروز توانستیم بر کیفیت بالای تیم ایران مهر تاییدی بزنیم.

کولاکوویچ ادامه داد: این تیم بهترین و قوی‌ترین تیم آسیا است. قبل از این مسابقات چه به لحاظ روحی و روانی و چه به لحاظ فیزیکی نتوانستیم خیلی آماده این بازی‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شکستی دور اول مقابل استرالیا داشتیم، توانستیم نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و در نهایت به قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی درباره حضور غفور، معروف و موسوی در ترکیب تیم رویایی این رقابت‌ها گفت: طبیعی بود که با توجه به کیفیت بالای تیم ایران، بازیکنانی از این تیم به عنوان برترین‌ها انتخاب می‌شدند.

کد خبر 4724819

منبع: مهر

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال استرالیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران دربی والیبال کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده کشتی ایران، آرش یوشیدا را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، در ٩٧ كيلوگرم محسن كاوه با توجه به عملكرد فوق العاده اميرعلى آذرپيرا در تورنمنت كرواسى، به اين جوان و پديده كشتى اعتماد كرده و او را براى كسب سهميه المپيک در وزن به بیشکک اعزام کرده است.

آذرپیرا که بعد از پیروزی برابر کایل اسنایدر در ماههای اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته، امروز بعد از استراحت در دور‌ اول در یک کشتی حساس برابر آرش یوشیدا، کشتی گیر دورگه تیم ملی ژاپن قرار گرفت که دارای پدری ایرانی است.

جوان ۹۷ کیلوگرمی ایران که همچون رقیبش در ۹۲ کیلوگرم جهانی کشتی گرفته، در یک مبارزه سخت و دشوار سربلند شد.

آذرپیرا در حالی که دو‌ دقیقه مانده به پایان کشتی از نظر بدنی نسبت به یوشیدا کم آورده بود، نه تنها توانست برتری یک امتیازی خود را حفظ کند، بلکه با تجربه کشتی گرفت و روی اجرای فنون حریف بدل زد تا در‌ نهایت ۹ بر‌ یک برنده کشتی لقب بگیرد.

آذرپیرا با این برتری به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می گیرد و‌ در صورت پیروزی موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پدیده کشتی ایران، آرش یوشیدا را حذف کرد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • بناهای تاریخی، مُهر تاییدی بر فرهنگ و تمدن ایران زمین
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد