Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه میانگین ۲ امتیاز برای هر بازی یکی از اهداف تیم آلومینیوم اراک است گفت: می‌توانستیم از ۳ بازی خارج از خانه در ۲ بازی در مقابل حریفان به ‌برتری دست پیدا کنیم. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به ‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمود فکری امشب در کنفرانس خبری پس از بازی سپیدرود رشت در برابر آلومینیوم اراک در سالن کنفرانس ورزشگاه سردارجنگل رشت اظهار داشت: هر 2 تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه تیم آلومینیوم اراک توانست موقعیت‌های خوبی را بر روی دروازه تیم سپیدرود رشت ایجاد کند تصریح کرد: اگر مهاجمان 2 تیم دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستیم در این بازی حداقل شاهد یک گل باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود رشت دربرابر تیم آلومینیوم اراک توانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند گفت: هر 2 تیم به‌دنبال رسیدن به‌گل بودند تا پیروز از زمین بازی خارج شوند.

لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| تساوی سپیدرود رشت در مقابل آلومینیوم اراکلیگ برتر فوتبال| استقلال - پرسپولیس؛ جنگ زودرس در آخر تابستانلیگ دسته اول فوتبال| توقف فجرسپاسی در شیراز و پیروزی نود ارومیه مقابل قشقایی

فکری با تأکید براینکه هر دو تیم با ‌توجه به موقعیت‌هایشان می‌توانستند به ‌برتری دست پیدا کنند افزود: کسب یک امتیاز از تیم سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل برای هر تیمی سخت است.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان اینکه میانگین 2 امتیاز برای هر بازی یکی از اهداف تیم آلومینیوم اراک است ابراز داشت: می‌توانستیم از 3 بازی خارج از خانه در 2 بازی در مقابل حریفان به ‌برتری دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید در بازی‌های خارج از خانه پیروزی کسب کنیم اظهار داشت: هر تیمی که بتواند در خارج از خانه امتیازات لازم را کسب کند به‌طور حتم می‎تواند به حضور در لیگ برتر امیدوار شود.

انتهای پیام/ح

R7877/P1357/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفته هفدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال آلومینیوم در یک دیدار شانه به شانه میهمان خود را شکست داد.

 در این دیدار که در سالن شهیدان ثامنی اراک برگزار شد آلومینیوم با نتیجه نزدیک ۲۸ - ۲۷ میهمان خود فراز بام دهدشت را برد.

بدین ترتیب آلومینیوم‌سازان با کسب امتیاز از تیم انتهای جدولی فرازبام ۶ امتیازی شدند و در همان خانه دهم جدول باقی ماندند.

نماینده لیگ برتری هندبال استان مرکزی پنجشنبه سی‌ام فروردین در اصفهان با تیم رده دومی گیتی پسند مسابقه می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • کری آنچلوتی برای سیتی: از اتحاد پیروز خارج می‌شویم
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • بغل کردن جیمی‌جامپ زن کار دست دو بازیکن استقلال داد
  • ۲ بازیکن استقلال احضار شدند