Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در آئین گرامی داشت روز جهانی صلح با اشاره به این نکته که جنگ اتفاقی نیست که باعث افتخار باشد گفت: هیچ جنگی تا به امروز در جهان آبادانی به دنبال نداشته و جنگ‌ها در طول تاریخ همواره به دلایلی رخ داده است. او افزود: در جهان کسانی جنگ طلب باشند در م قابل آن‌ها همواره هستند ک سانی که برای رسیدن به صلح تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حناچی با اشاره به این نکته که امسال یونسکو زور جهانی صلح را به تهدید گر ما یش کره زمین اختصاص داده است گفت: افزایش گرمای زمین همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است و از این رو باید به عوام لی که موجب افزایش دمای زمین می‌شود توجه و مدیریت ویژه‌ای داشت.
شهردار تهران تصریح کرد: روز جهانی صلح مصادف با هفته دفاع مقدس شد و ا ین ایام همواره با تلخی و شیرینی‌هایی همراه بوده است و اگر جوانان زنان و مردان در همه رده‌های سنی در زمان ۸ سال دفاع مقدس حضور نداشتند جنگ ۸ ساله تحمیلی می‌توانست بهعنوان یک تهدید برای کشور باشد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک سازی سواحل کیش در روز جهانی زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس اداره محیط زیست کیش گفت: در روزجهانی زمین پاک با مشارکت گروه‌های مردم نهاد سواحل جزیره کیش پاکسازی شد.

محمدی افزود: این برنامه با شرکت ۶۰ نفر از اعضای یکی از سازمان‌های مردم نهاد در سواحل کیش اجرا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها
  • خطر افزایش دما اروپا را تهدید می‌کند
  • نواختن زنگ سلامت در روز جهانی زمین پاک در اردبیل
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • پاک سازی سواحل کیش در روز جهانی زمین پاک