Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، سرهنگ علی نیک یاد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دفاع مقدس تنها مربوط به نیروهای نظامی نیست بلکه همه اقشار مختلف مردم در آن سهم دارند لکن سپاه به عنوان دبیر هفته دفاع برنامه ها را با کمک مردم اجرا می کند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت :دفاع همچنان باقی است لکن نوع نبرد و دفاع در این سالها متفاوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند هفته اخیر نیز شاهد یک نمونه از اینگونه موارد بودیم لکن متاسفانه برخی افراد که نماینده مجلس هم بودند در این مساله کذب با رسانه های بیگانه نیز همراه شدند.

وی افزود: احیای فرهنگ جهاد وشهادت از برکات این انقلاب بود که خداوند به وسیله آن انقلاب رابیمه کرد وملت ایران همیشه مدیون از خودگذشتگی شهدا وجانبازان خواهند بود .

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را نمایش قدرت جمهوری اسلامی به دشمنان دانست وگفت : ایران اسلامی این قدرت را به برکت ولایت فقیه دارد .

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:با پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس وحضور رزمندگان مومن وانقلابی ومخلص از نقاط مختلف کشور در مقابل دشمن ایستادگی کردیم.

وی بیان کرد:در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید سی عدد وام ۳۰ میلیونی به کارگاه های ابریشم کشی پرداخت کردیم و همچنین در فرآوری زعفران نیز ورود کرده ایم.

نیک یاد تصریح کرد:از دوفروند پهباد ساخته شده توسط مخترعین جوان بسیجی شهرستان نیز در ایام هفته دفاع رونمایی می شود و استخر آبگرم نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته ولی متاسفانه دوسالی است که به علت کمبود شدید بودجه متوقف شده است.

نیک یاد تاکید کرد:در هفته دفاع ۳۵۰ عنوان برنامه  شامل :۵ یادواره شهدا،دیدار با ائمه جمعه،همایش پیشکسوتان،نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی، ایستگاههای صلواتی، آغاز عملیات ساخت گلزار شهدای باغملی، برنامه های دفاعی_عملیاتی، نشست های بصیرتی، کارگاههای سبک زندگی و آسیب های اجتماعی در سطح محلات، توزیع ۳۰۰ بسته در بین محرومین،ساخت و مرمت ۶ باب منزل مسکونی نیازمندان و ... اجرا خواهد شد و همچنین شعارراهبردی ما پیروزیم ،شعار یکپارچه امسال در هفته دفاع در سراسر کشور خواهد بود که این شعار برای دشمنان و مستکبرینی که بدنبال توطئه هستند پیام قاطعی خواهد داشت .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه ایران بودجه کمبود بودجه رسانه های بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،به گفته رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، درراستای فعالیت‌های حیاتی و پیشگیرانه دامپزشکی علیه بیماری‌های خطرناک مشترک بین انسان و دام تمامی دام‌های حساس شهرستان برابر برنامه پیش بینی در خصوص بیماری سل و بروسلوز مورد تست و آزمایش قرار میگیرند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین افزود: دامپزشکی شهرستان با انجام این فعالیت‌ها علاوه بر حفظ سلامت دام‌ها باعث جلوگیری از بروز بیماری‌های فوق در جمعیت انسانی می‌شود.

وی گفت: تمامی اقدامات بهداشتی، کنترل و مبارزه دامپزشکی در جهت ریشه کنی بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام بوده که این اقدامات باعث جلوگیری از خسارات اقتصادی فراوان به جمعیت دامی منطقه شده و حافظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه است.

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)