Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@07:31:31 GMT

خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۴۶۲

خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران

با تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی بانک ملی ایران علاوه بر رفع احتیاجات خانوار، از گردش چرخ تولید و اشتغال کارگر ایرانی حمایت کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالای ایرانی، از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بالغ بر دو هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال تسهیلات فروش اقساطی برای خرید کالای داخلی در ۲۱ هزار و ۸۱۴ فقره پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بانک در سال گذشته نیز تعداد ۸۲ هزار و ۲۰ فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین بانک ملی ایران طی مدت مذکور، ۶۷ هزار و ۶۷ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در ۳۰ هزار و ۹۰۰ فقره توسط بانک ملی ایران پرداخت کرده است.

 

لازم به ذکر است تعداد ۳۴۱ هزار و ۱۰۲ فقره تسهیلات نیز به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت شده است که ارزش این تسهیلات به ۱۰۴ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال می رسد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل اربعین حسینی کانون های مساجد هفته دفاع مقدس خطبه نماز جمعه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی حمایت از کالای ایرانی بانک ملی کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟

در این مقاله جامع، راهنمای خرید بهترین پکیج ایرانی و خارجی را به شما ارائه می‌دهیم. با مقایسه برندهای برتر ایرانی و خارجی، مانند ایران رادیاتور، لورچ، بوتان، بوش، وایلانت و ... و بررسی معیارهای مهمی مانند قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش، راندمان و ...، بهترین انتخاب را برای گرمایش خانه خود داشته باشید

در دنیای پیشرفته امروزی، انتخاب یک سیستم گرمایشی موثر و کارآمد برای منزل، از اهمیت بالایی برخوردار است. پکیج‌های ایرانی با توجه به کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی، انتخاب اول بسیاری از خانواده‌ها شده‌اند. برندهایی چون ایران رادیاتور، لورچ، بوتان، فرولی و شوفاژکار، با ارائه محصولاتی متنوع، پاسخگوی نیازهای گوناگون مشتریان هستند.

پس از آن پکیج‌های خارجی به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی‌های برتر روز دنیا قطعا انتخاب افرادی هست که به دنبال برترین‌ها می‌گردند. خوب است بدانید در فروشگاه اینترنتی تاسیسات و تجهیزات ساختمانی چشمک تمامی کالاها همراه با تنوعی بی‌نظیر از نمونه‌های پکیج‌ها در یکجا به نمایش گذاشته‌شده است تا با دانش خود و خیالی آسوده و با استفاده از مشاوره‌ی کارشناسان‌اشان، کالای موردنظر خود را تهیه کنید.

چرا پکیج ایرانی؟

خریداری پکیج‌های ایرانی را می‌توان بهترین توصیه در بازار داخلی دانست. با توجه به آشنایی سازندگان این پکیج‌ها با ویژگی های متنوع آب و هوایی در کشور و همچنین سازگاری بیشتر با هزینه های و قیمت های خریداری، سبب می شود که معمولا ترجیح اول علاقه مندان و خریداران باشند.

در ادامه به مواردی که باعث شده پکیج ایرانی انتخاب اکثر مردم باشد اشاره خواهیم کرد:

قیمت مناسب و کیفیت بالا: پکیج‌های ایرانی با توجه به نیاز بازار و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، توانسته‌اند تعادلی بین قیمت و کیفیت ایجاد کنند. تنوع در مدل‌ها: از پکیج‌های دوگانه سوز گرفته تا مدل‌های دو مبدله، انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد که با توجه به نیاز و بودجه خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. خدمات پس از فروش: یکی از مهم‌ترین مزایای خرید پکیج ایرانی، برخورداری از خدمات پس از فروش گسترده و مطمئن است. برندهای برتر پکیج ایرانی

پکیج ایران رادیاتور

یکی از برندهای برجسته در بازار ایران، ایران رادیاتور است که پکیج‌های دیواری و زمینی با تنوع بالا تولید می‌کند. پکیج ایران رادیاتور با مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند که این امر بر قیمت محصولات تأثیر می‌گذارد. پکیج‌های ایران رادیاتور مدل L و M دارای ظرفیت‌های حرارتی متفاوتی هستند. از جمله مزایای پکیج ایران رادیاتور می‌توان به گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماهه، قیمت مناسب، صدای کم در هنگام احتراق و عملکرد خوب در مناطق سرد اشاره نمود. همچنین عدم وجود مخزن آب پشتیبان و محدودیت در ظرفیت خروجی از جمله معایب پکیج‌های ایران رادیاتور است.

پکیج لورچ

با سابقه‌ای طولانی در تولید پکیج، لورچ با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، انتخابی عالی برای خانه‌های ایرانی است. از جمله مدل‌های این پکیج می‌توان به مدل هیرو، هرما و آدنا اشاره کرد.

پکیج های بوتان و فرولی

با استفاده از قطعات با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش عالی، این برندها توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند. از جمله مدل‌های پرطرفدار پکیج برند بوتان می‌توان به پرلا پرو و پارما و برای برند فرولی دیواتک اشاره نمود.

پکیج شوفاژکار

پکیج‌ شوفاژکار به عنوان یکی از بهترین برندهای پکیج ایرانی شناخته می‌شوند. این برند از دهه 40 فعالیت خود را آغاز کرده و مدل‌های فلورانس، کاپریس، کامفورت و الگانت از محبوب‌ترین آنها می‌باشند. این پکیج‌ها ظرفیتی بین 24 تا 40 هزار متغیر دارند و دارای ویژگی‌هایی همچون دو مبدل حرارتی، پنل هوشمند قابل برنامه‌ریزی، فن، سنسور دود و محدوده فشار مصرفی 0.3 تا 6 می‌باشند.

بهترین برند پکیج خارجی کدام است؟

پکیج مارک بوش

پکیج‌های دیواری بوش همانند سایر محصولات این شرکت آلمانی، دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند. از جمله معایب این برند پکیج ها میتوان گفت که قیمت بالاتری نسبت به مابقی برندها دارند. از محبوب ترین مدل‌های بوش می‌توان به پکیج بوش مدل کامفورت و مدل اکسکلوسیو اشاره کرد، که ظرفیت‌های تولید گرمای متفاوتی دارند و بیشتر دارای دو مبدل با فن هستند.

پکیج ایمرگاس

پکیج‌های گرمایشی ایمرگاس، یک برند ایتالیایی باسابقه، در سراسر جهان شناخته شده هستند. با گذشت زمان، این برند خطوط تولید و مونتاژ خود را در کشورهای مختلف، از جمله ایران، گسترش داده است تا هزینه‌های اضافی را کاهش دهد. ایمرگاس به تولید پکیج‌های گرمایشی کم مصرف و کارآمد شهرت دارد. شوفاژهای ایمرگاس با ظرفیت گرمایی بین 24000 تا 36000 کیلوکالری، گرمای مطلوبی را برای محیط فراهم می‌کنند. ایمرگاس طیف وسیعی از مدل‌های پکیج را ارائه می‌دهد، از جمله STAR، ZEUS، MYTHOS و VICTRIX.

پکیج وایلانت

یکی از برترین برندهای پکیج دیواری خارجی، برند وایلانت (Vaillant) است که اصالتاً به کشور آلمان تعلق دارد. این برند سال‌هاست که در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی فعالیت می‌کند؛ بنابراین، با تکیه بر اصالت و تاریخچه تولیدات این برند معروف خارجی، می‌توانید با آرامش بیشتری محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ویژگی برترین پکیج‌ها بر اساس نظرات کاربران

علاوه بر معیار کم صدا بودن پکیج‌ها، تعدادی ویژگی و معیار دیگر هم وجود دارد که در انتخاب و خرید پکیج تاثیر بگذارد. در ادامه، با توجه به نظرات بسیاری از کاربران، این ویژگی‌های بهترین پکیج‌های دیواری را برای شما توضیح می‌دهیم تا با بررسی برندهای مختلف، بهترین پکیج‌ها را انتخاب کنید:

قدمت و نام معتبر برند: از قدمت و نام معتبر یک برند در بازار اطمینان حاصل کنید. بهتر است از برندهای معروف و با سابقه استفاده کنید تا از کیفیت و عملکرد بهتری برخوردار شوید. هزینه تعمیر و تعویض: انتخاب پکیجی که در صورت خرابی، هزینه‌های تعمیر و تعویض آن برای شما بسیار بیشتر نشود، امری حیاتی است. گارانتی و خدمات پس از فروش: اطمینان از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش قوی می‌تواند از انتخاب شما برای بهترین پکیج‌ها، تضمین کند. اندازه و فضای اشغالی: پکیج‌های با اندازه کوچک و فضای اشغال کمتر، به بهترین شکل از فضای خانه شما استفاده می‌کنند. ظرفیت و عملکرد گرمایشی: پکیجی که دارای ظرفیت مناسبی برای گرمایش با عملکرد بسیار خوبی است، انتخاب مناسبی خواهد بود. مصرف انرژی و راندمان: مصرف انرژی و راندمان پکیج بسیار مهم است. مقایسه سطح مصرف انرژی و ظرفیت گرمایی با توجه به نیازهای خود می‌تواند به انتخاب بهتری کمک کند. ایمنی: ایمنی یکی از اصلی‌ترین ملاحظات در خرید پکیج است. حتماً استانداردهای لازم را بررسی کنید تا از ایمنی و بهره‌وری آن اطمینان حاصل کنید. جمع بندی

برندهای ایران رادیاتور، لورچ، شوفاژکار و بوتان به عنوان بهترین پکیج ایرانی از نظر مصرف کننده و برندهای بوش و وایلانت هم به عنوان بهترین پکیج خارجی معرفی شده‌اند. انتخاب پکیج مناسب، نه تنها تضمین کننده گرمایش ایده‌آل منزل شما در فصول سرد است، بلکه با کاهش هزینه‌های انرژی، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند. پس از انتخاب از بین بهترین برندهای پکیج، انتخاب فروشگاهی معتبر برای خرید پکیج، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شماهم قصد خرید انواع پکیج ایرانی، رادیاتور، کولر گازی، حوله خشک کن و ... را دارید، ما به شما خرید از یک نمایندگی معتبر، مانند سایت فروشگاه اینترنتی تاسیسات چشمک را پیشنهاد می‌کنیم تا از طریق سایت نام برده، بهترین محصول پر فروش بازار را خریداری نمائید. این فروشگاه، با بیش از سی سال تجربه در زمینه تاسیسات ساختمانی و به عنوان نمایندگی برتر برندهای معتبر، انتخابی ایده‌آل برای خرید بهترین پکیج ایرانی است.

کد خبر 744725

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • پیندو فروش بهترین‌های موبایل و تبلت با امنیت بالا
  • راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟
  • تصمیم یک ناشر برای فروش قسطی آثارش
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • حاتم بخشی بانک ها بر کارکنان و سختگیری بر مردم عادی
  •  آمارسازی در بانکداری ایرانی