Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود؛ کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ پیروزی با ضربه فنی حسن یزدانی مقابل آرتور نایفونوف از روسیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم

 لیورپول بعد از شکست عجیب مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر و سپس حذف تلخ از لیگ اروپا مقابل ‏آتالانتا امروز برای دفاع از حیثیتش در فوتبال انگلیس و برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی بماند، در لندن مهمان فولام بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت.

حریفی که در سال‌های اخیر دائماً لیورپول را به دردسر می‌انداخت، این بار تنها تا دقیقه ۵۴ دوام آورد و ۲ شلیک راه دور شیرازه تیم مارکو سیلوا را به هم ریخت. این نخستین برد لیورپول در ۴ مسابقه اخیر بود و سرخ‌ها با روحیه‌ای عالی مهیای جدال با اورتون می‌شوند.

ترنت الکساندر آرنولد (۳۲)، رایان خرافنبرخ (۵۳)، دیوگو ژوتا (۷۲) برای لیورپول و تیموتی کاستانیه (۲+۴۵) برای فولام گلزنی کردند.

لیورپول با این پیروزی ۷۴ امتیازی شد و موقتا بالاتر از سیتی و چسبیده به آرسنال صدرنشین، به رتبه دوم صعود کرد. فولام هم با ۴۲ امتیاز دوازدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • تصاویری از جوانی حسن یزدانی و دیوید تیلور؛ وقتی تیلور هنوز مو داشت!