Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@04:26:13 GMT

ماشین‌های لوکس بازیگران سرشناس+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۵۱۵

ماشین‌های لوکس بازیگران سرشناس+عکس

شاید لیستی که در ادامه از بازیگران مشهور هالیوود و بالیوود به همراه خودرو هایشان معرفی می‌کنیم برای شما جالب باشد و دنبال این جواب این سوال باشید که ماشین کدام سلبریتی گران‌تر است؟


ساموئل جکسون
جکسون، یک خودرو میباخ ۵۷ دارد. او همچنین گاهی اوقات در یک خودروی تویوتا دیده شده به نظر می‌رسد این دو، تنها خودرو‌های او نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ۲۲۰ میلیون دارایی دارد و دستمزد سالانه او نیز ۱۳ میلیون دلار است.

بازیگران مشهور جهان چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

نیکلاس کیج
کیج نیز از علاقه‌مندان افراطی به ماشین‌ها حساب می‌شود. او یک ماشین فراری انزو هم دارد.

بازیگران مشهور جهان چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

شاهرخ خان
شاهرخ خان در بین بازیگران بالیوودی گرانترین ماشین را دارد که قیمت آن شمارا شگفت زده خواهد کرد. گفته می‌شود او کلکسیونی با ۲۰ خودرو دارد که بوگاتی ویرون گران‌ترین خودروی وی محسوب می‌شود.

بازیگران مشهور جهان چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

دواین جانسون
نوبت به پردرآمدترین بازیگر سال ملقب به «راک» رسید که او نیز مثل بازیگران دیگر چندین خودروی لوکس و گران قیمت دارد، اما مثل اینکه خودروی مورد علاقه او فورد اف ۱۵۰ است. دلیل انتخاب هم به نظر مشخص است او درشت اندام است و ماشین‌های دیگر برای او بسیار کوچک هستند.

بازیگران مشهور جهان چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

کلینت ایستوود
کاملا شگفت آور است کسی که ۳۷۵ میلیون دلار دارایی دارد، اما خودروی ۳۰ هزار دلاری سوار شود. او یکی از کهنه کارترین بازیگران است که در فیلم مشهور «خوب بد زشت» بازی کرده است. او حتی در این سال‌ها نیز بی خیال بازیگری نشده و در سال ۲۰۱۸ نیز در فیلمی ایفای نقش کرد.

بازیگران مشهور جهان چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

لئوناردو دی کاپریو
دیکاپریو نیز چندین ماشین متفاوت دارد که گاهی ساده و گاهی لوکس هستند، اما در بین آن‌ها یک خودروی برقی تسلا وجود دارد که با فعالیت‌های محیط زیستی وی جور در می‌آید.

بازیگران مشهور جهان چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

جیم کری
کری، یکی از بزرگترین کمدین‌های تاریخ سینما بعد از رسیدن به شهرت به ثروت زیادی هم دست پیدا کرد او بخشی از این ثروت را به یک مرسدس سی کلاس تبدیل کرد.

بازیگران مشهور جهان چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

آمیتا پاچان
پادشاه سینمای هند، آمیتا پاچان که به نوعی در پنجاه سال گذشته تا کنون صنعت سینمای هند را اداره می‌کند، کلکسیونی از ۲۵ خودرو دارد که گران‌ترین آن‌ها رولزرویس، مرسدس بنز ولامبورگینی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی خودرو ستاره های هالیوود ستاره های بالیوود لئوناردو دی کاپریو شاهرخ خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند

فرماندار شبستر گفت: شهرداری‌ها در خط اول خدمت به مردم هستند و با فعالیت خود نقش مهمی در رضایتمندی عمومی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد مطهری ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از ماشین‌آلات جدید شهرداری شبستر با بیان اینکه در شرایط فعلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود، اظهار کرد: ملاک و معیار برای شورای شهر و شهرداری باید قانون باشد و تمام تصمیمات و موضع‌گیری‌ها نیز بر همین مبنا صورت گیرد.

وی افزود: باید در مسئولیت‌ها از شعار زدگی دوری کرد و به معنای واقعی عمل‌گرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

در ادامه، میکائیل توحیدی قویدل، شهردار شبستر نیز با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است، اظهار کرد: شبستر نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری است که در سال‌های گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی تاکید کرد: یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف‌روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی شش اینچ، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل آسفالت‌ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک، اضافه کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر است.

در این مراسم با حضور مسئولان و بزرگان و معتمدان شهر شبستر از ماشین‌آلات جدید شهرداری در محوطه بیرونی مقبره شیخ محمود شبستری رونمایی شد.

کد خبر 747258

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!