Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز،مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اعلام این مطلب که طرح جابجایی مسافران اربعین حسینی از 17 مهر لغایت 3 آبان اجرایی می شود، گفت: به منظور تسهیل در تخلیه مرزهای کشور در بازگشت زائرین حسینی از کربلای معلی سه شهر کرمانشاه ، همدان و اندیمشک به عنوان شهرهای هاب که در واقع مراکز اصلی توزیع و بازگشت زائرین به شهرها و مبادی اولیه زائرین می باشد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی افزود: زائران استان البرز در زمان بازگشت ،حدفاصل مرزهای مهران و خسروی تا شهرهای پسکرانه(هاب)را از طریق سرویس های خطی(شاتل) طی می نمایند و در شهر پسکرانه مرتبط با استان خود، با ناوگان اتوبوسی و یا سایر روشهای حمل و نقل ریلی یا هوایی به مبادی اولیه باز می گردند. وی افزود:در همین رابطه 295 دستگاه اتوبوس طی 6 روز اجرای طرح از24 لغایت 29 مهرماه از کرج به شهر کرمانشاه برای بازگرداندن زائران استان البرز اعزام می شوند.  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه با این برنامه ریزی پایانه های مرزی سریعتر تخلیه می شود و سعی شده تا کمبود ماشین برای برگشت وجود نداشته باشد، گفت: مسافران برای رفتن به این سفر به مرور از کشور خارج می شوند ولی در زمان بازگشت افراد زیادی در یک بازه زمانی کوتاه قصد بازگشت به کشور و شهرهای خود را دارند که این امر ضرورت برنامه ریزی منسجم تر برای بازگشت مسافران را می طلبید که بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، پایانه های مرزی سریع تر تخلیه و افراد راحت تر به مقاصد خود بازخواهند گشت. وی خاطر نشان کرد: تیم های اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در دوره طرح بازگشت زائران در شهرهای کرمانشاه و همچنین پایانه شهید کلانتری کرج برای هماهنگی و تامین ناوگان مورد نیاز بازگشت زائرین استان البرز مستقر خواهند بود.  گفتنی است: زائران استان های البرز، سمنان، تهران، قزوین، زنجان، گیلان، اردبیل، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی از طریق شهر هاب کرمانشاه به شهرهای و مبادی اولیه خود عزیمت می نمایند.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید انسداد جاده چالوس

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ادامه انسداد محور کرج-چالوس خبر داد.

به گزارش ایسنا، راهداری البرز اعلام کرد: محور کرج_کندوان که از تاریخ دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ مسدود خواهد بود.

رانندگان می‌توانند برای تردد از محور آتشگاه-برغان و آزادراه تهران-شمال استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • تمدید انسداد جاده چالوس