Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@02:52:03 GMT

رژه مشترک نیروهای مسلح فردا در گلستان برگزار می ‎شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۶۰۶

رژه مشترک نیروهای مسلح فردا در گلستان برگزار می ‎شود

سعید عسگری گفت: همزمان با سی و یکم شهریورماه، رژه اقتدار نیروهای مسلح گلستان در گرگان برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، امیر سرتیپ دوم «محمدعلی سعید عسگری» امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ارتشیان خود را وامدار خون شهدا می‎دانند و معتقدیم پرچمی که در دوران دفاع مقدس در سراسر کشور برافراشته بود به نظامیان تحویل داده شد تا اجازه دست‎درازی خاک وطن را به دشمن ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده تیپ 230 ارتش در گرگان از برگزاری رژه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در گرگان خبر داد و افزود: رژه نیروهای مسلح فردا 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس در گرگان برگزار می‎شود.

 

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر نیروهای مسلح مستقر در استان گلستان نمایشی از اقتدار، توانمندی، همدلی و وحدت نیروهای مسلح را در میدان رژه به نمایش خواهد گذاشت.

 

ساعت ۸ صبح فردا همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس رژه حماسی با حضور نیروهای مسلح استان گلستان اعم از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی،ارتش، بسیج اقشار، اقوام و جهاد سازندگی در میدان بسیج گرگان برگزار می‎شود.

 

براساس تقسیم کار ستاد کل نیروهای مسلح مسئولیت رژه امسال با سپاه است.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل هفته دفاع مقدس کانون های مساجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه نماز جمعه مسجد طراز اسلامی دفاع مقدس رژه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی رژه نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور استاندار، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه ویژه، رژه رفته و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نشانه اقتدار نیروهای مسلح است
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • رژه نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش در ارومیه
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد