Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:14:47 GMT

یوونتوس 2 - 1 ورونا؛ پیروزی دشوار بیانکونری

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۶۳۷

یوونتوس 2 - 1 ورونا؛ پیروزی دشوار بیانکونری

یوونتوس در دیداری دشوار 1-2 ورونا را مغلوب کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که در بسیاری از دقایق تحت فشار عملکرد خوب ورونا بود، در نهایت بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرد و موفق شد با نتیجه 1-2 ورونا را شکست دهد.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد، تا اینکه ورونا در دقیقه 19 صاحب یک ضربه پنالتی شد و در نهایت به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ضربه دی کارمین بر خلاف جهت حرکت بوفون به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه میگوئل ولسو نیز به دیرک خورد تا بدشانسی ورونا تکمیل شود. اما لحظاتی بعد خود ولسو با یک ضربه غیرقابل مهار از پشت محوطه موفق به گلزنی شد تا ورونا از رقیب نامدار خود پیش افتد.

 

در ادامه یوونتوس برای جبران سراپا حمله شد و رونالدو می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما یوونتوس در دقیقه 30 به گل رسید. پاس رونالدو در پشت محوطه به آرون رمزی رسید و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان ورونا وارد دروازه این تیم شد.

 

 

 

در لحظات پایانی نیمه اول ماتوئیدی با حرکتی انفرادی فرصت گلزنی داشت اما در آخرین ثانیه مدافعان ورونا مانع این اتفاق شدند و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

یوونتوس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا به گل دوم رسید. خوان کوادرادو در محوطه جریمه ورونا متوقف شد تا یووه صاحب یک ضربه پنالتی شود و رونالدو با قدرت آن را تبدیل به گل کرد.

 

 

دقایقی بعد و روی حرکت تیمی یوونتوس، رونالدو باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما مدافعان ورونا مقابل ضربه محکم او ایستادگی کردند.

 

در دقیقه 59 آرون رمزی در محوطه ورونا صاحب موقعیت شد اما ضربه او از مقابل دروازه رد شد و مدافعان ورونا در نهایت دروازه را نجات دادند.

 

دقایقی بعد زاکانی با یک ضربه دیدنی از فاصله ای قابل توجه دروازه یووه را تهدید کرد اما بوفون عکس العمل خوبی نشان داد.

 

در دقیقه 69 ورونا روی ارسال یک ضربه ایستگاهی و در مقابل شلوغی دروازه باز هم صاحب موقعیت شد اما این بار نیز بوفون نگذاشت دروازه اش باز شود.

 

در دقیقه 87 ضربه زیبای با مهار بوفون دفع شد و در ریباند ورونا بدشانس بود که ضربه به دیرک دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد تا در نهایت یوونتوس در این دیدار دشوار 1-2 به پیروزی دست یابد.

یوونتوس آرون رمزی آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آرون رمزی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی

رئیس پیشین یوونتوس تاریخ بیستمین اسکودتوی بیانکونری را به رقبای خود یادآوری کرد. 

امشب اینتر با پیروزی 2-1 مقابل میلان توانست اسکودتوی این فصل را با اقتدار به دست آورد. 

در حالی که اکانت رسمی باشگاه یوونتوس، قهرمانی اینتر را تبریک گفت، آندره آ آنیلی سهامدار باشگاه در صفحه X خود این واکنش را نشان داد:

آندره آ آنیلی با خط رومی نوشت:

16 می 1982 

و زیر آن شعار باشگاه یوونتوس را نوشته است: "تا پایان"

این تاریخ به بیستمین اسکودتوی یوونتوس اشاره دارد. 42 سال پیش بیانکونری بالاتر از فیورنتینا موفق شد بیستمین اسکودتوی خود را جشن بگیرد و ستاره دوم را نصب کند. یوونتوس 36 اسکودتو دارد و ستاره سوم را هم نصب کرده اما آنها معتقدند در زمین 38 اسکودتو دارند زیرا قهرمانی های سال های 2005 و 2006 به دلیل کالچوپولی در دادگاه از آنها گرفته شد و قهرمانی سال 2006 به اینتر داده شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها