Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@18:52:36 GMT

دزد با اعتقادات مذهبی + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۶۴۶

‍‍‍‍‍‍

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خبر های مرتبط

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فیلم دزدی فیلم جالب فیلم دیدنی کلیپ جالب کلیپ دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نارندا مودی، نخست وزیر هند در سخنرانی خود در جریان انتخابات پیش رو از مسلمانان به عنوان «نفوذی» یاد کرد که با انتقاد گسترده گروه‌های مخالف مواجه شد.
 
مودی در سخنرانی خود گفته بود که اگر اپوزیسیون به رهبری حزب کنگره به قدرت برسد، ثروت کشور را بین کسانی که فرزندان بیشتری دارند، یعنی مسلمانان تقسیم خواهد کرد.
 
تحلیلگران نیز اعلام کردند که نخست وزیر هند در این گردهمایی انتخاباتی به شعارهای قدیمی ضد مسلمانان روی آورد که نشان دهنده تغییر در استراتژی مبارزات انتخاباتی وی است.
 
حزب ملی گرای هندو بهاراتیا جاناتا (BJP) و حامیان آن اغلب به مسلمانی که از مرز پاکستان عبور می‌کنند، به عنوان نفوذی یاد می‌کنند.
 
آنها همچنین مسلمانان را به دلیل نرخ بالای زاد و ولد مورد انتقاد قرار داده و این نگرانی را مطرح کرده‌اند که ممکن است جمعیت مسلمان هند از اکثریت هندوها پیشی بگیرد.
 
200 میلیون نفر از جمعیت 1.42 میلیاردی هند را مسلمانان تشکیل می‌دهند.
 
ابیشک مانو سینگوی، رهبر کنگره گفت که بیانیه مودی ناقض بخش‌هایی از قانون است که نامزدها را از درخواست از مردم برای رای دادن یا خودداری از رای دادن به هر کسی به دلایل مذهبی، اجتماعی یا نمادهای مذهبی منع می‌کند.
 
دولت مودی بارها به تبعیض علیه مسلمانان متهم شده و جامعه مدنی، گروه‌های مخالف و برخی از دولت‌های خارجی نسبت به تصمیم‌هایی که به گفته آنها با هدف دامن زدن به تبعیض و حفظ حزب بهاراتیا جاناتا در قدرت است، نگرانی‌هایی را مطرح کرده‌اند.
 
دولت همه این اتهامات را رد کرده است.
 
انتخابات هفت هفته‌ای هند از 19 آوریل آغاز شد و در 1 ژوئن به پایان می‌رسد و نتایج آن در 4 ژوئن اعلام می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • نخستین بنای مذهبی ایرانیان + فیلم
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم