Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:52:43 GMT

رونالدو پیروزی را برای یوونتوس به ارمغان آورد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۶۹۱

رونالدو پیروزی را برای یوونتوس به ارمغان آورد

یوونتوس به لطف گل ستاره پرتغالی‌اش، توانست ورونا را شکست دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند.

به گزارش ایسنا، یوونتوس شنبه شب در هفته چهارم سری آ ایتالیا برابر ورونا قرار گرفت و توانست شکست یک بر صفر را با پیروزی ۲ بر یک عوض کند.

بازگشت جان‌لوئیجی بوفون مهمترین اتفاق در آغاز بازی بود. دروازه‌بان ایتالیایی پس از یک‌سال و پنج ماه دوباره در ورزشگاه آلیانز بازی کرد و در ترکیب اصلی یوونتوس حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور در دقیقه ۱۹ یک پنالتی به نفع ورونا اعلام کرد اما ضربه ساموئل دی‌کارمینه به تیرک برخورد کرد. بازیکنان مهمان توپ برگشتی را هم به تیرک زدند و در ادامه حمله خود توانستند به گل برسند. میگل ولوسو این گل را در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند. با این حال میزبان ۱۰ دقیقه بعد گل مساوی را به ثمر رساند. آرون رمزی با پاس کریستیانو رونالدو دروازه حریف را باز کرد.

در دقایق نخست نیمه دوم داور یک پنالتی به نفع یوونتوس اعلام کرد و رونالدو توانست آن را به گل تبدیل کند تا دومین گلش در این رقابت‌ها به ثبت برسد. در ادامه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و سه امتیاز بازی به یوونتوس رسید. شاگردان ساری با ۱۰ امتیار به‌طور موقت به صدر جدول صعود کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا سری آ ایتالیا کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه، اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت، اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار