Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد نبوی در گفت‌وگو با الف: در کشور ما چهارنهاد هست که ۶۰ درصد ثروت ملی را در اختیار دارند؛ ستاد اجرایی فرمان امام، قرارگاه خاتم، آستان قدس و بنیاد مستضعفان، هیچیک از اینها ارتباطی با دولت و مجلس ندارند. تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه قاطعانه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و برای سومین‌بار قهرمان آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل الجبیر، وزیر مشاور عربستان در امور خارجه: ما مطمئن هستیم که نقطه شلیک به آرامکو یمن نیست بلکه ایران در شمال عربستان است. عربستان با هم‌پیمانان و دوستان برای اتخاذ گام‌های بعد از تحقیقات مشورت می‌کند. رفتارهای ایران در تضاد با قوانین بین‌المللی است. از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم با سیاست‌های ایران مقابله کند. وزیر امور خارجه: قرار دادن نام بانک مرکزی در فهرست تحریم‌ها نشان دهنده این است: ناامیدی و شکست از فشار حداکثری (آمریکا علیه ایران). جلوگیری از تامین مالی غذا و دارو توسط بانک مرکزی ایران برای مردم کشور. ترس تیم ب از بازگشت آمریکا به مذاکرات. تلاش‌های تیم ب برای کشاندن رئیس جمهور ترامپ به جنگ. استراماچونی درباره صحبت‌های کالدرون که گفته بود "وزارت ورزش می‌خواهد بعد از سه قهرمانی پرسپولیس به فرزند دیگرش توجه کند،" اظهار کرد: اول از همه من به آقای کالدرون خیلی احترام می‌گذارم چون از من بزرگ‌تر است و همچنین آدم مشهوری است ولی نمی‌دانم چرا دائما در حال صحبت درباره تیم‌های دیگر به جز تیم خودش است. شاید به خاطر پرسپولیس است که الان بهترین تیم لیگ است یا به این خاطر که بازیکنانش مقدار دستمزدی که می‌گیرند از بقیه تیم‌ها بیشتر است. نمی‌دانم چرا درباره دیاباته صحبت می‌کند مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری اعلام کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته برخلاف ادعاهای امروز رسانه‌های غربی حمله سایبری موفقی به تاسیسات نفتی و سایر زیرساخت‌های حیاتی کشور صورت نگرفته است.پمرکز مدیریت راهبردی افتا از همه خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، نشریات و فعالان فضای مجازی خواست تا قبل از انتشار اینگونه اخبار، از طریق مراجع ذی‌صلاح از صحت آن‌ها اطمینان کامل حاصل کنند. استاندار مرکزی از دستور فوری رئیس جمهوی در خصوص حل مشکل تعیین تکلیف سهامداری شرکت هپکوی اراک خبر داد. رئیس جمهور در پی نوشت نامه درخواست استاندار مرکزی مبنی بر «فسخ قرارداد با شرکت هیدرواطلس توسط سازمان خصوصی سازی به منظور رفع مشکلات شرکت هپکو» نوشته است: «اقدام فوری را برابر بحث‌های مطرح شده در جلسه مورخ ۹۸/۰۶/۲۶ دولت به عمل آورید.» روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اخیرا یک امام جمعه در یکی از شهرهای شرق کشور تعبیری در سخنرانی عمومی خود بکار برده که حتی دشمنان هم از بکار بردن آن درباره مسئولین ما خودداری می‌کنند. او گفته: «ما از لیبرال‌ها و غرب‌گراها و کسانی که توله‌هایشان در انگلیس عیاشی می‌کنند، اینها نه قدرت پاسخگوئی دارند و نه ما از اینها توقع پاسخگوئی داریم...» عیبی ندارد که این آقای امام جمعه، لیبرال‌ها و غرب‌گراها را قبول نداشته باشد و از آنها انتقاد هم بکند ولی بکار بردن تعبیر «توله‌ها» برای فرزندان آنها که هم توهین به آنهاست و هم فرزندانشان، هیچ مجوز شرعی و اخلاقی ندارد. کسی از روحانیت توقع اختراعات صنعتی و ساختن آپولو ندارد ولی انتظار مظهر اخلاق و آداب بودن از کسانی که داعیه‌دار هدایت معنوی مردم هستند، انتظاری طبیعی است. پژمانفر درباره طرح فرهنگی الزام دولت به شکایت از هالیوود گفت: هجمه‌های زیادی علیه ملت ما در هالیوود صور گرفته که باید نسبت به آن واکنش نشان داد، اما با توجه به عمر کم این مجلس نمی‌دانم که آیا این طرح بتواند به نتیجه حتمی و مطلوب خود برسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس تیم ملی والیبال قهرمان آسیا عادل الجبیر آرامکو عربستان پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 

 به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت :«در اولین روز سفر جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور کشورمان و در چارچوب پیگیری سیاست همسایگی دولت جمهوری اسلامی ایران، از کشور برادر و مسلمان پاکستان بازدید کردیم.

گفت‌وگوی مفصل و مهمی در خصوص مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و ارتقاء وضعیت روابط دوجانبه با آقایان آصف‌علی زرداری، رییس جمهور،  شهباز شریف نخست وزیر، روسای مجالس ملی و سنا و همچنین محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان انجام شد. 

موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و ‌زیارت، همکاری‌های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی، قضایی میان هیئت‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

در نهایت ضمن هدف گذاری افزایش حجم تجارت رسمی به ده میلیارد دلار، ۸ سند همکاری مشترک به امضا رسید.

هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است.»

دیگر خبرها

  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 
  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم