Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@00:03:45 GMT

استقبال سازمان ملل از طرح انصارالله

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۷۲۱

به گزارش فارس، «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن از طرح «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن مبنی بر توقف مشروط حملات یمنی‌ها به عربستان استقبال کرد.

گریفیتس شنبه‌شب در سخنانی اعلام کرد، «طرحی که صنعاء با حسن نیت آن را مطرح کرده است، می‌تواند پیامی محکم درباره اراده پایان جنگ یمن باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «(برای پایان جنگ یمن) باید از این فرصت و پیشرفتی که در گفت‌وگوها حاصل شده است، استفاده کرد».

«مهدی المشّاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز گذشته (جمعه، ۲۹ شهریور) از توقف مشروط عملیات‌های تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ارتش یمن علیه عربستان خبر داد و اعلام کرد، امیدوار است ریاض هم به حملات خود پایان دهد.

این اقدام پس آن صورت گرفت که ارتش یمن پالایشگاه‌های تأسیسات نفتی آرامکو عربستان را هدف قرار داد و درباره توانایی‌اش برای انجام عملیات‌هایی از این دست به ریاض هشدار داد.

در همین ارتباط، «عدنان هاشم» رئیس مرکز پژوهش آماری «ساس» در یمن به روزنامه مصری «عربی 21» گفت، این امر نشان دهنده آن است که آمریکا تمایل به پیشبرد مذاکرات میان انصارالله و عربستان سعودی در مسقط پیدا کرده است.

وی افزود، سفر «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا به ریاض آنقدر که مربوط به موضوع توقف شلیک موشک‌ها و پرواز پهپادهای یمنی بود، به صحبت درباره «مقابله با ایران» اختصاص نداشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال عراق در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا به میزبانی تایلند امروز چهارشنبه به مصاف عربستان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک به برتری برسد. در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.

از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دومین روز این مسابقات فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان با افغانستان رو به رو خواهد شد.

برنامه دیدارهای روز پنجشنبه به شرح زیر است:

* تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت ۱۰:۳۰
‌* ایران - افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰
‌* ژاپن - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
‌* کویت - بحرین، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 6081429

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الفیحا + فیلم
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عکس/ استقبال متفاوت سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • استقبال از رئیس جمهور در سمنان
  • استقبال نوجوانان سمنانی از رئیس جمهور
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق