Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@08:50:47 GMT

۶ کشته و مصدوم در واژگونی ال۹۰ در اتوبان ساوه - تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۷۴۵

به گزارش ایلنا، ساعت ۱۸:۱۲ امروز سی‌ام شهریورماه خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه سواری ال ۹۰ در محور اتوبان ساوه به تهران روبروی مجتمع رفاهی باران به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرندیه اطلاع رسانی شد.

پس از اطلاع از این حادثه سریعا دو کد عملیاتی از پایگاه های اورژانس شهر پرندک و زاویه به محل اعزام و ۴ مصدوم این حادثه را پس از اقدامات لازم پیش‌بیمارستانی به مراکز درمانی امام رضا(ع) زرندیه و شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه ۲ نفر از سرنشینان خودرو مذکور به‌علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست دادند .

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • مصدومیت ۷ نفر در واژگونی جداگانه دو خودرو در استان آذربایجان‌غربی