Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@15:22:35 GMT

رهبر انصارالله: حملات آتی یمن مرگبارتر خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۹۹۲۲

به گزارش فارس، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه‌شب بیانیه‌ای را به مناسبت پنجمین سالروز پیروزی انقلاب مردم این کشور در ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۴(۳۰ شهریورماه سال ۱۳۹۳) منتشر کرد.

سید عبدالملک الحوثی این پیروزی را به مردم یمن تبریک گفت و اعلام کرد که «مهمترین و بزرگترین دست‌آوردهای انقلاب مردم یمن در سال ۲۰۱۴، رهایی از قیمومیت بیگانگان و بازگشت استقلال، آزادی و حاکمیت به این کشور است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که «آنچه مردم یمن برای دفاع از خود و سرزمینشان و استقلال این کشور انجام داده‌اند، بر اساس مواضع حق و عادلانه و مظلومیتی است که نظیری برایش نیست».

سید عبدالملک الحوثی گفت: «در صورت توقف تجاوزات و محاصره یمن، ارتش یمن و کمیته‌‌های مردمی، حملات پهپادی و موشکی خود را متوقف خواهند کرد».

به گزارش المسیره، رهبر جنبش انصارالله یمن هشدار داد که «اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود، هیچ خط قرمزی را برای هدف قرار دادن دشمن به رسمیت نخواهیم شناخت».

رهبر انصارالله یمن به متجاوزان توصیه کرد که «اکنون پس از متحمل شدن شکست، دست از حملات و تجاوزات خود به یمن بردارند و در صورت ادامه تجاوزات و محاصره ملت یمن، حملات یمنی‌ها به عمق خاک متجاوزان، شدیدتر و مرگبارتر خواهد شد».

سید عبدالملک الحوثی در بیانیه خود به حمله آرامکو اشاره کرد و به ساکنان مناطقی که هدف حملات یمن قرار گرفته‌اند، هشدار داد که مراقب باشند و از تاسیسات حیاتی دوری کنند.

رهبر انصارالله یمن در پایان بیانیه خود همچنین بر ایستادگی یمنی‌ها در کنار محور مقاومت در برابر خطر رژیم صهیونیستی و هیمنه آمریکا تاکید کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌تر از «پهپاد» و «موشک» چیست؟

اهمیت و تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز، انکارناپذیر است. در بیانات رهبر انقلاب نیز فراوان به موضوع رسانه پرداخته شده است. برای نمونه در همین سال ۱۴۰۳ که چند روز از آن می‌گذرد، رهبر انقلاب در دیدار با شاعران فرمودند: «امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها چالش‌های رسانه‌ای است. بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزار‌های جنگی و ... تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر می‌گذارند و دل‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند، ذهن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است؛ هر کس رسانه‌ی قوی‌تر داشته باشد، در اهدافی که دارد ــ هر هدفی ــ موفق‌تر خواهد بود».

بدون شک، این سخنان رهبر انقلاب، به معنی نادیده گرفتن نقش موشک، پهپاد و ابزار‌های جنگی نیست؛ از قضا می‌بینیم که همین عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی چه غوغایی در دنیا به پا کرده و چگونه پایه‌های دشمن را به لرزه در آورده است. هدف این است که ما به جایگاه مهم رسانه پی ببریم. 

همچنین در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب، معظم له فرمودند: «اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود».

در دیدار روز عید فطر با مسئولان نظام و سفرای کشور‌های اسلامی نیز بیان کردند: «اینکه مسئله‌ی فلسطین بشود مسئله‌ی اول، در کجا؟ در لندن، در پاریس، در کشور‌های اروپایی، در واشنگتن، چیز کوچکی نیست. تسلطی که صهیونیست‌ها در طول این سال‌ها بر دستگاه‌های رسانه‌ای دنیا داشتند، چیزی نیست که اجازه بدهد به نفع فلسطین و علیه آنها صدایی پخش بشود؛ امروز این صدا در همه‌ی دنیا دارد پخش می‌شود. پول هم خرج می‌کنند، فریاد هم می‌زنند، دفاع هم می‌کنند، [اما]مردم دنیا علیه اینها هستند، مخالف صهیونیست‌هایند».

بدون شک، در موضوع فلسطین، دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است. این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند. در این میان، هم خود فلسطینی‌ها نقش ویژه‌ای داشته‌اند و هم خبرنگارانی که برای رساندن صدا‌های آنها به دنیا، از خود گذشتگی کرده‌اند و در وسط میدان جنگ حضور دارند. حال در نظر بگیرید که تسلط صهیونیست‌ها بر دستگاه‌های رسانه‌ای دنیا وجود نداشت؛ قطعاً بیش از آنچه امروز شاهد آن هستیم، این موضوع ابعاد بزرگتری پیدا می‌کرد.

بدون تردید، برای رسیدن به نقطه مطلوب، باید در عرصه رسانه، خودمان صاحب رسانه شویم و حصر رسانه‌ای دشمن را بشکنیم. با به راه افتادن جبهه رسانه‌ای واحد در میان کشور‌های مقاومت، همه مردم دنیا از اسارت رسانه‌های صهیونیستی نجات پیدا می‌کنند. به رغم همه فعالیت‌های نظام سرمایه داری و رسانه‌های آن، مردم، تشنه حقیقت و انسانیت و اخلاق هستند.

به طور کلی، در جنگ روایت‌ها، مهم این است که بتوانیم از طرق مختلف، روایت خودمان را به دنیا عرضه کنیم و به دشمن اجازه ندهیم که روایت جعلی و نمایشی خود را به مردم تحمیل کند. برای مثال، در ماجرای عملیات پهپادی و موشکی اخیر علیه رژیم صهیونیستی - که در تاریخ، بی‌نظیر بود - پیام رسانه‌ای این اتفاق بزرگ، تا اینجای کار به اندازه‌ای بزرگ بوده که حتی دشمن هم نمی‌تواند آن را انکار کند. وظیفه ما در اینگونه مواقع، تلاش برای حفظ این پیام بزرگ و انتشار هر چه بیشتر این پیام است. هر چقدر که بر دستگاه رسانه، مسلط‌تر باشیم و روایت خود را به گوش مردم دنیا برسانیم، در این زمینه، موفق‌تر خواهیم بود و راه را بر روایت جعلی، شبهه افکنی و حمله دشمن، می‌بندیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید
  • عکس متفاوت از رهبر انقلاب در شیراز
  • مهم‌تر از «پهپاد» و «موشک» چیست؟
  • رهبر انصارالله: آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند