Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلیپه کوتینیو به هشتمین بازیکنی بدل شد که در هر چهار لیگ معتبر اروپایی موفق به گلزنی شده است.

طرفداری - در ادامه مسابقات بوندسلیگا، دیدار دو تیم بایرن مونیخ و کلن با نتیجه 4-0 به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت، اما نکته جالب توجه این دیدار گلزنی فیلیپه کوتینیو بود تا به هشتمین بازیکنی بدل شود که در هر چهار لیگ معتبر اروپایی گلزنی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هفت بازیکن دیگر موفق به گلزنی در هر چهار لیگ معتبر اروپایی (سری آ، لالیگا، لیگ برتر و بوندسلیگا) شده بودند، که به شرح ذیل هستند:

بازیکنانی که در هر چهار لیگ معتبر اروپایی گلزنی کرده اند نام بازیکن سری آ لالیگا لیگ برتر بوندسلیگا فلورین رادوچیو (رومانی) باری، ورونا، برشا، میلان1 اسپانیول2 وستهم3 اشتوتگارت4 گئورگی پوپسکو (رومانی) لچه3 بارسلونا2 تاتنهام1 هانوفر4 یان دال توماسون (دانمارک) میلان2 ویارئال4 نیوکاسل1 اشتوتگارت3 پیر وومه (کامرون) بولونیا، برشا1 اسپانیول3 فولام2 وردربرمن4 اوبافمی مارتینز (نیجریه) اینترمیلان1 لوانته4 نیوکاسل2 وولفسبورگ3 کوین پرینس بواتنگ (غنا) میلان، ساسولو، فیورنتینا3 لاس پالماس4 پورتسموث2 هرتابرلین، شالکه، فرانکفورت1 بویان کرکیچ (اسپانیا) رم، میلان2 بارسلونا1 استوک3 ماینتس4 فیلیپه کوتینیو (برزیل) اینتر1 اسپانیول، بارسلونا2 لیورپول3 بایرن مونیخ4

اعداد روی تیم ها، ترتیب گلزنی بازیکنان در چهار لیگ معتبر است

گفتنی است فلورین رادوچیو که موفق به گلزنی برای موناکو در لیگ 1 فرانسه شده است، تنها بازیکنی است که در هر پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به گلزنی شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن شب گذشته با غلبه بر وردربرمن قهرمانی بوندسلیگا را به‌دست آورد. این قهرمانی در حالی است که بایرن مونیخ در رتبه دوم دارای مشکلات زیادی است و همین عوامل منجر به اختلاف ۱۶ امتیازی دو تیم و قهرمانی زودهنگام لورکوزن شدند.

دیتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت، در این فصل بارها از توماس توخل و تیمش انتقاد کرده و در جدیدترین مصاحبه او در مورد کار دشوار بایرن برای رسیدن به لورکوزن حرف زده است.

هامان گفت:«قدرتمندترین فرم بایرن مونیخ همیشه وقتی بود که آنها در یک بحران قرار می‌گرفتند. اما اکنون فرق دارد. آنها نه‌تنها قهرمانی را از دست دادند بلکه لورکوزن آنها را کاملا از پا درآورد. اگر لورکوزن در تابستان ترکیب خود را حفظ کند در تابستان باید تغییرات زیادی در بایرن مونیخ رخ دهد تا بتوانند قهرمانی را از لورکوزن پس بگیرند. در حال حاضر با شرایط فعلی لورکوزن مدعی اصلی فصل بعد بوندسلیگاست.

در این فصل لورکوزن ۱۶ امتیاز بیشتر از بایرن دارد و فکر نمی‌کنم این اختلاف تا پایان فصل چندان کاهش یابد. جبران چنین اختلافی بین دو تیم در تابستان یک چالش بزرگ است. لورکوزن ممکن است در فصل آینده به خوبی این فصل نباشد اما خیلی چیزها هم در بایرن نامشخص است. آن‌ها هنوز سرمربی جدیدی انتخاب نکرده‌اند. آن‌ها سه یا چهار بازیکن جدید خواهند خرید و ممکن است سه یا چهار ستاره را بفروشند. این بازیکنان در حال حاضر درآمد خوبی در بایرن دارند. من شک دارم که آن‌ها به راحتی بتوانند چنین بازیکنانی را بفروشند.»

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست
  • هر کدام از پنج لیگ معتبر اروپایی در‌ قرن جدید چند قهرمان متفاوت داشته‌اند؟
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی
  • پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • معرفی ۱۰ پنالتی‌زن برتر دنیای فوتبال؛ مسی در تعقیب رونالدو