Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی درباره آخرین وضعیت بلیت فروشی شهرآورد پایتخت بیان کرد: تا حدود یک ساعت پیش، بلیت تمام بخش‌های متعلق به تیم پرسپولیس فروخته شده و تنها ۲۲ بلیت مانده بود که در این مدت آن‌ها هم فروخته می‌شود. جایگاه پرسپولیسی‌ها پرشده و خواهش می‌کنم افرادی که بلیت ندارند فردا (یکشنبه) به ورزشگاه نیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جایگاه استقلال هم حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ بلیت مانده است که تا ساعت ۶ صبح فردا که آخرین زمان باز بودن سایت بلیت فروشی است، به احتمال فراوان فروخته خواهد شد. پس از آن اگر بلیتی مانده باشد به فروش نمی‌رود و در ورزشگاه هم بلیت فروشی نداریم.

او ادامه داد: حتی هواداران پرسپولیس هم نمی‌توانند بلیت مربوط به جایگاه استقلال را بخرند. البته با روند خریداری بلیت از سوی استقلالی‌ها بی شک بلیت‌های متعلق به این تیم هم فروخته می‌شود.

فتاحی تصریح کرد: خواهش می‌کنم افراد بدون بلیت به ورزشگاه نیایند و از این طریق به افرادی که بلیت خریده اند احترام بگذارند. حتی اگر بهانه گیری کرده و بگویند سایت بلیت فروشی هم مشکل داشت حرف قشنگی نیست. حتی در بازی قبلی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان ۲ تا ۳ هزار نفر که بدون بلیت بودند نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. باید خود مردم کمک کنند تا هواداری که بلیت دارد به راحتی و آسودگی وارد ورزشگاه شده و روی صندلی خودش بنشیند.

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: تمام صندلی‌ها شماره گذاری شده، اما اینکه هر هواداری روی صندلی خودش بنشیند کار بزرگی است که در این مدت کوتاه نمی‌توان آن را جا انداخت. خود مردم و باشگاه‌ها باید این موضوع را بخواهند. به صورت مثال باشگاه گل گهر سیرجان از برخی اعضای کانون هوادارانش می‌خواهد به هواداران برای نشستن روی صندلی مخصوص خود کمک کنند. امیدوارم این اتفاق در ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.

فتاحی درباره اینکه با این تفاسیر تضمینی نیست هر هوادار روی صندلی مخصوص خود بنشیند، گفت: وقتی هوادار بلیت الکترونیکی خریداری کرده و روی سکوی مخصوص قرار بگیرد حتی اگر روی صندلی خودش ننشیند، در صورت تخلف از سوی دوربین‌های مداربسته شناسایی شده و به مراجع قضائی معرفی می‌شوند. به هر حال با توجه به اینکه ذات فوتبال برد و باخت است امکان دارد هر اتفاقی بیفتد، اما باید فرهنگ نشستن هوادار روی صندلی مخصوص خود در فوتبال ایران هم جا بیفتد. رسانه‌ها هم باید در این فرهنگ سازی همکاری کنند تا همانگونه که در سینما مردم روی صندلی خود می‌نشینند در ورزشگاه‌ها هم باید شاهد این اتفاق باشیم.

او در پایان تصریح کرد: امروز جلسه هماهنگی بازی برگزار شد و هیچ مشکلی وجود ندارد. از ساعت ۱۰ صبح فردا هم در‌های ورزشگاه باز می‌شود و انتظار داریم هواداران به موقع وارد ورزشگاه شوند تا دیگر در دقایق مانده تا شروع بازی ازدحام ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: تماشاگر ویژه شهرآورد ۹۰ مشخص شد

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی پیش از دربی ۹۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دربی 90 اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که تا به حال یک بار به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که در دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. حواشی این بازی به شرح زیر است:

*یک ساعت مانده به بازی داور اعلام کرد به دلیل تشابه رنگ پیراهن استقلال با شمس آذر، شاگردان جواد نکونام نباید پیراهن آبی به تن کنند! این اعلام داور در حالی صورت گرفت که در جلسه هماهنگی قبل از بازی پیراهن استقلال آبی و شمس آذر، یشمی انتخاب شده بود. 

*با وجود تکمیل ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه، تعداد زیادی از هواداران پشت درهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حضور داشتند که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

*بعد از اینکه اعلام داور به تیم استقلال که این تیم اجازه پوشیدن پیراهن آبی نداد و دلیل آن تشابه رنگ لباس دو تیم بود، قرار شد شاگردان نکونام با پیراهن سفید به زمین بروند.

*با توجه به بارش شدید باران در قزوین، بازیکنان دو تیم در این شرایط خودشان را گرم کردند. استقلالی‌ها هنگام تمرین کوتاه قبل از مسابقه با احتیاط کار را دنبال می‌کردند.

*مهدی هاشمی‌نسب در میان تشویق هواداران استقلال وارد زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین شد، او از روی سکوها بازی استقلال را به تماشا نشست.

*هواداران استقلال اقدام به تشویق جواد نکونام سرمربی تیم محبوب خود کردند و شعار‌هایی علیه پرسپولیس سر دادند. نکونام نیز قبل از شروع مسابقه به آنها یک دسته گل هدیه داد.

*اسکوربرد ورزشگاه سردار آزادگان به جای لوگوی تیم شمس آذر، علامت ضربدر (×) را نشان می داد.

*گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال از سوی هواداران تشویق ویژه شد. 

*سید حسین حسینی برای گرم کردن وارد زمین شد و استقبال بی‌نظیری از سوی هواداران استقلال را متوجه خود دید، به این خاطر به سمت آنها رفت و از آنها تشکر کرد. 

*پس از سرنگونی محمدی در محوطه جریمه شمس آذر، بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال و در رآس آنها جواد نکونام نسبت به عدم اعلام پنالتی به سود تیمشان معترض بودند.

* با اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۲۳، مربیان شمس آذر نسبت به این تصمیم اعتراض کردند.

*سید مهدی سید علی کارشناس داوری بعد از بازی اعلام کرد اعتراض شمس آذر به اعلام پنالتی صحیح بی مورد بوده و دو صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه استقلال و شمس آذر خطای پنالتی نبوده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند؛ از روکش صندلی تا کف پوش!
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!