Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:19:30 GMT

لواندوفسکی: تصمیم من در مورد کوتینیو خودجوش بود!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۰۷۴

لواندوفسکی: تصمیم من در مورد کوتینیو خودجوش بود!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در مورد دادن پنالتی به فیلیپ کوتینیو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه رابرت لواندوفسکی پنالتی زن اول بایرن است، اما او امروز و در دیدار بایرن مونیخ مقابل کلن تصمیم گرفت اجازه دهد فیلیپ کوتینیو پنالتی تیمش را بزند و ستاره برزیلی نیز موفق شد اولین گل خود را با لباس باواریایی ها به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رابرت لواندوفسکی در مورد دلیل این تصمیم صحبت کرده است.

 

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "این تصمیم که اجازه دهم فیلیپ کوتینیو پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و اولین گل خود را در خانه به ثمر برساند خودجوش بود، زیرا برای اعتماد به نفس برای کوتینیو مهم است. می خواهم به هم تیمی هایم کمک کنم و فیلیپ کوتینیو بازیکن خوبی است.

"

رابرت لواندوفسکی همچنین درباره احتمال رسیدن به رکورد گرد مولر، گلزن افسانه ای بایرن و از 40 گل در یک فصل بوندس لیگا گفت: "برای صحبت کردن در رابطه با این موارد خیلی زود است. من خوشحالم که دوباره گل زدم، اما ما فقط پنج بازی انجام داده ایم .البته من هم قصد دارم باز هم گل بزنم، اما باید دید این اتفاق رخ می دهد یا خیر."

روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

در دومین شب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ با غلبه بر رقبای انگلیسی خود راهی دور نیمه‌نهایی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جدال پپ و کارلتو در اتحاد مطابق انتظار‌ها پیش رفت و توپ و میدان در اختیار سیتیزن‌ها بود، اما در همان نیمه نخست رودریگو باز هم پپ را آزار داد و روی یک ضد حمله گل اول مادریدی‌ها و چهارمین گل خودش به منچسترسیتی را به ثمر رساند.

پس از گل فشار شاگردان گواردیولا بیشتر شد و شدت فشار‌ها در ۱۰ دقیقه پایانی بالاخره مادریدی‌ها را دچار اشتباه کرد و دفع ناقص رودیگر را دی‌بروینه به طاق دروازه لونین چسباند. در وقت‌های اضافه هم آنچلوتی فوتبال ناب ایتالیایی و کاتاناچیو واقعی را به نمایش گذاشت و توانست بازی را به ضربات پنالتی بکشاند.

تصور می‌شد سیتیزن‌ها در ضربات پنالتی در اتحاد دست بالاتر را داشته باشند و با اولین پنالتی هدررفته مودریچ امید به اردوگاه این تیم بخشیده شد، اما شاهکار لونین در ضربات پنالتی و مهار ۲ ضربه از برناردو سیلوا و کواچیچ حکم به صعود مادریدی‌ها به مرحله نیمه‌نهایی داد.

در سمت دیگر ماجرا توخل و آرتتا در آلیانتس‌آره‌نا جدال خود را برگزار کردند و بایرن مونیخ ثابت کرد حتی در بدترین روزهایش هم برابر آرسنال شکست نمی‌خورد.

باواریایی‌ها در این بازی با تک گل یوزآ کیمیش به برتری رسیدند و جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی یک رقابت سنتی و جذاب بین رئال مادرید و بایرن‌مونیخ شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • رئال مادرید هرگز نمی‌میرد؛ زنده‌باد پادشاه!
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند