Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@18:24:08 GMT

نجات یوونتوس و فرار از تله ورونا با پنالتی رونالدو

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۱۲۵

نجات یوونتوس و فرار از تله ورونا با پنالتی رونالدو

یوونتوس به لطف گل ستاره پرتغالی‌اش، توانست ورونا را شکست دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، یوونتوس شنبه شب در هفته چهارم سری آ ایتالیا برابر ورونا قرار گرفت و توانست شکست یک بر صفر را با پیروزی ۲ بر یک عوض کند. بازگشت جان‌لوئیجی بوفون مهمترین اتفاق در آغاز بازی بود. دروازه‌بان ایتالیایی پس از یک‌سال و پنج ماه دوباره در ورزشگاه آلیانز بازی کرد و در ترکیب اصلی یوونتوس حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور در دقیقه ۱۹ یک پنالتی به نفع ورونا اعلام کرد، اما ضربه ساموئل دی‌کارمینه به تیرک برخورد کرد. بازیکنان مهمان توپ برگشتی را هم به تیرک زدند و در ادامه حمله خود توانستند به گل برسند. میگل ولوسو این گل را در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند. با این حال میزبان ۱۰ دقیقه بعد گل مساوی را به ثمر رساند. آرون رمزی با پاس کریستیانو رونالدو دروازه حریف را باز کرد.

در دقایق نخست نیمه دوم داور یک پنالتی به نفع یوونتوس اعلام کرد و رونالدو توانست آن را به گل تبدیل کند تا دومین گلش در این رقابت‌ها به ثبت برسد. در ادامه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و سه امتیاز بازی به یوونتوس رسید. شاگردان ساری با ۱۰ امتیار به‌طور موقت به صدر جدول صعود کردند.

شرح گل‌ها
یوونتوس ۰-۱ هلاس ورونا؛ میگل ولوسو ۲۱: پس از این که ضربه پنالتی دی کارمینه روی خطای بد دمیرال به تیر دروازه خورد، توپ برگشتی نیز به دروازه اصابت کرد. در ادامه روی یک توپ ارسالی، دمیرال با ضربه سر توپ را دور کرد، اما میگل ولوسو با یک شوت محکم و دیدنی، توپ را دور از دستان بوفون به درون دروازه فرستاد.

یوونتوس ۱-۱ هلاس ورونا؛ آرون رمزی ۳۱: روی پاس خوب کریستیانو رونالدو، آرون رمزی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او با برخورد به مدافع حریف، وارد دروازه شد. اولین گل رمزی برای یوونتوس

یوونتوس ۲-۱ هلاس ورونا؛ کریستیانو رونالدو ۴۹: پس از استارت انفجاری کوادرادو، کورای گونتر به طرز ناشیانه‌ای کوادرادو را زد تا داور اعلام پنالتی کند. رونالدو ضربه پنالتی را با شوتی محکم به مرکز دروازه فرستاد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس رونالدو تابناک ورزشی یوونتوس پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳