Web Analytics Made Easy - Statcounter

عراقچی در توئیترش نوشت: «مصاحبه ظریف با برنامه فِیس دِ نِیشِن. از آنجایی که ویزایش به او اجازه نمی دهد که به استودیو برود، استودیو به دفتر نمایندگی ایران در نیویورک آمد.»

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران نیویورک عراقچی ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل

در شرایطی که تنش میان ایران و اسرائیل در اوج خود قرار گرفته است، کاربران توئیتر به موضوع گشت ارشاد و حجاب حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

داده‌های توئیتر نشان می‌دهد که تا پیش از روز گذشته، فضای توئیتر کاملا متأثر از تنش میان ایران و اسرائیل بوده؛ اما از روز گذشته و به‌دنبال انتشار ویدئوهای رفتارهای گشت ارشاد بر سر موضوع حجاب،  به‌مرور حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و به مهم‌ترین موضوع توئیتر تبدیل شده است.

ذکر این نکته ضروری است که این نمودار فقط بر مبنای توئیت‌هاست؛ و اگر ریتوئیت‌ها نیز در نظر گرفته شوند، آنگاه مطالب مربوط به تنش میان ایران و اسرائیل بیشتر خواهد بود. با این حال از آنجایی که اقدامات سازمان‌یافته می‌تواند در تعداد توئیت یا ریتوئیت مؤثر باشد، در این مقایسه تعداد توئیت در نظر گرفته شده است.

منبع: کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس سابق کنست رژیم صهیونیستی بن گویر را به سخره گرفت
  • جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی
  • وقتی جیمی کرگر فکر می کند تلویزیون استودیو در حال افتادن و شکستن است! / فیلم
  • شور و شوق کاربران عرب‌زبان از عملیات وعده صادق با کلیدواژه «شکرا ایران»
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل