Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@19:40:43 GMT

حملات آتی یمن دردناک‌تر خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۲۰۷

حملات آتی یمن دردناک‌تر خواهد بود

رهبر جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب این کشور در سال ۲۰۱۴ هشدار داد که «اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود، هیچ خط قرمزی را برای هدف قرار دادن به رسمیت نخواهیم شناخت».

به گزارش ایمنا به نقل از فارس، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه‌شب بیانیه‌ای را به مناسبت پنجمین سالروز پیروزی انقلاب مردم این کشور در ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۴(۳۰ شهریورماه سال ۱۳۹۳) منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عبدالملک الحوثی این پیروزی را به مردم یمن تبریک گفت و اعلام کرد که «مهمترین و بزرگترین دست‌آوردهای انقلاب مردم یمن در سال ۲۰۱۴، رهایی از قیمومیت بیگانگان و بازگشت استقلال، آزادی و حاکمیت به این کشور است».

وی تاکید کرد که «آنچه مردم یمن برای دفاع از خود و سرزمینشان و استقلال این کشور انجام داده‌اند، بر اساس مواضع حق و عادلانه و مظلومیتی است که نظیری برایش نیست».

سید عبدالملک الحوثی گفت: «در صورت توقف تجاوزات و محاصره یمن، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی، حملات پهپادی و موشکی خود را متوقف خواهند کرد».

به گزارش المسیره، رهبر جنبش انصارالله یمن هشدار داد که «اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود، هیچ خط قرمزی را برای هدف قرار دادن دشمن به رسمیت نخواهیم شناخت».

رهبر انصارالله یمن به متجاوزان توصیه کرد که «اکنون پس از متحمل شدن شکست، دست از حملات و تجاوزات خود به یمن بردارند و در صورت ادامه تجاوزات و محاصره ملت یمن، حملات یمنی‌ها به عمق خاک متجاوزان، شدیدتر و دردناک‌تر خواهد شد».

سید عبدالملک الحوثی در بیانیه خود به حمله آرامکو اشاره کرد و به ساکنان مناطقی که هدف حملات یمن قرار گرفته‌اند، هشدار داد که مراقب باشند و از تاسیسات حیاتی دوری کنند.

رهبر انصارالله یمن در پایان بیانیه خود همچنین بر ایستادگی یمنی‌ها در کنار محور مقاومت در برابر خطر رژیم صهیونیستی و هیمنه آمریکا تاکید کرد.

کد خبر 390383

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جنبش انصارالله يمن انصارالله یمن شرکت نفتی آرامکو عربستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه ضمن قدردانی از موضع اصولی و سازنده دولت روسیه در قبال دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در سوریه، این اقدام تروریستی را نقض صریح قوانین بین‌المللی از جمله کنوانسیون وین و تهدیدی جدی علیه صلح بین‌المللی دانست و تصریح کرد: نقش مخرب آمریکا و برخی کشور‌های غربی و بی‌عملی و ناکارآمدی نهاد‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت در برخورد با اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه موجب شد، جمهوری اسلامی ایران در راستای اعمال حق دفاع مشروع خود بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، عملیاتی را علیه همان مراکزی که علیه ما شرارت کرده بودند، طراحی و اجرا کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات وعده صادق با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شده است، تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد.

دکتر رئیسی ضمن قدردانی از تلاش‌های دیپلماتیک دولت روسیه برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکا و برخی کشور‌های غربی در شورای امنیت سازمان ملل، تصریح کرد: به آن دسته از کشور‌هایی که با رویکردی دوگانه در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی، از افزایش تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی می‌کنند، توصیه می‌کنیم برای حفظ ثبات و امنیت منطقه، از حمایت خود از نسل‌کشی و جنایت‌گری صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین دست بردارند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نیز در این مکالمه تلفنی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، این اقدام را خلاف همه موازین و مقررات بین‌المللی دانست و تصریح کرد: آنچه از سوی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این اقدام جنایتکارانه و در سایه انفعال شورای امنیت اتفاق افتاد، بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود.

رئیس جمهور روسیه با انتقاد شدید از رفتار آمریکا و برخی کشور‌های غربی در تنش‌زایی در منطقه، تصریح کرد: ما اطمینان داریم جمهوری اسلامی ایران از جمله پایه‌های اصلی ثبات و امنیت در منطقه است.

روسای جمهوری اسلامی ایران و روسیه در این مکالمه تلفنی همچنین ضمن مرور آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف تجاری، امنیتی، انرژی، حمل و نقل و علم و فناوری بر ضرورت تسریع در اجرای توافقات و تفاهمات صورت گرفته میان دو کشور و توسعه همکاری‌ها تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • حملات آمریکا و انگلیس به تعز در یمن
  • حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن
  • حملات آمریکا و انگلیس به تعز یمن
  • سخنگوی انصارالله: حملات ایران به اهداف اسرائیل، انتقام درستی است
  • انصارالله یمن بر مجازات تل‌آویو تاکید کرد
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • بیانیه انصارالله در واکنش به عملیات وعده صادق ایران
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است