Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@08:13:24 GMT

علاقه مردم عراق به پیروزی پرسپولیس در دربی!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۵۵۴

علاقه مردم عراق به پیروزی پرسپولیس در دربی!

بشار رسن معتقد است تقابل با استقلال از هر لحاظ با سایر دیدار‌ها فرق می‌کند و شهرآورد یک بازی ویژه است. گفت‌وگوی ما با شماره ۵ سرخپوشان را در ادامه می‌خوانید...

بشار بازی با صنعت نفت چطور بود؟
دیدار خوبی بود. خوشحالم توانستیم در یک بازی دشوار سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کنیم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که صنعت نفت تیم باکیفیتی بود و ما پیش‌بینی یک دیدار سخت را می‌کردیم که همین‌طور هم شد. به نظرم در این بازی نسبت به دیدار‌های قبلی بهتر بودیم. ضمن اینکه باید از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم که از ما حمایت کردند.

ولی در این بازی موقعیت‌های زیادی را هدر دادید.
خب از این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. بعضی اوقات توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود، ولی امیدوارم این موضوع در بازی‌های آینده حل شود و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل شود.

هواداران هم انتقاد زیادی از علیپور کردند.
علی یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر است و سابقه آقای گلی در پرسپولیس را دارد. مطمئن هستم به زودی علیپور گلزنی‌هایش را آغاز خواهد کرد. خیلی دوست دارم علی در شهرآورد گلزنی کند.

فکر می‌کنی پرسپولیس با کالدرون می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند؟
کالدرون مربی بسیار باشخصیت و بادانشی است. رزومه قوی دارد و در تیم‌های مطرحی کار کرده است. قطعاً پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است و ما با کالدرون به اهداف بزرگ‌تری مثل قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم.

چه شد در بین دو نیمه بازی با صنعت نفت تعویض شدی؟
خب این نظر کادر فنی بود که تعویض شوم. پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و فیکس بودن در این تیم بسیار سخت است. به نظرم موفقیت و نتیجه‌گیری تیم از بازی کردن هر بازیکنی مهم‌تر است.

فردا شهرآورد برگزار می‌شود. این بازی را چطور می‌بینی؟
دیدار با استقلال همیشه حساس و نفس‌گیر است. همه می‌دانند شهرآورد برای هواداران دو تیم چقدر مهم است و همین اهمیت کار را برای دو تیم سخت خواهد کرد. من چند بار در این دیدار به میدان رفتم و می‌دانم ورزشگاه جو فوق‌العاده‌ای دارد. حتی در کشورم عراق هم این دیدار را دنبال می‌کنند، چون بازی پرسپولیس و استقلال یکی از بزرگترین شهرآورد‌های آسیا به حساب می‌آید.

مردم عراق طرفدار کدام تیم هستند؟
(باخنده) خب طبیعی است به‌خاطر حضور من دوست دارند پرسپولیس برنده شهرآورد باشد.

ولی استقلال در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است.
شهرآورد با همه دیدار‌ها متفاوت است. استقلال تحت هر شرایطی تیم قدرتمندی است و طرفداران زیادی دارد. ما این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم و گول نتایج قبلی آن‌ها را نمی‌خوریم. مطمئن باشید با تمام قوا و با قدرت وارد بازی خواهیم شد و امیدوارم برنده این بازی پرسپولیس باشد و هواداران ما خوشحال شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بشار رسن دربی 90 گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار شد.

نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر انزلی چی ها به پایان رسید.

محمدرضا سلیمانی (۱۱) برای ملوان گلزنی کرد.

ترکیب سپاهان با تکرار یک غایب عجیب

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اصفهان بار دیگر تصمیم گرفت پیام نیازمند گلر ملی پوش خود را نیمکت نشین کرده و نیما میرزاد را به عنوان گلر انتخاب کند. از این رو ترکیب سپاهان برای این دیدار به شرح زیر است:

نیما میرزازاد، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده (کاوه رضایی - ۲+۴۵)، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری، سیاوش یزدانی

ترکیب ملوان برای ادامه شگفتی

ملوان بندر انزلی بدون شک یکی از تیم‌های شگفتی ساز فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور بوده است. مهدی تارتار برای خلق شگفتی تصمیم گرفت نفرات زیر را در شروع بازی وارد میدان کند:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

بازی سرعتی بلای جان دفاع سپاهان

سپاهان اصفهان همچون همیشه سعی کرد مالکیت توپ را با پاس‌های عرض متعدد در دفاع و هافبک برای خود کند اما بستن فضای زردپوشان توسط شاگردان مهدی تارتار باعث شد تا آنها ناچار به استفاده از جناحین برای خلق موقعیت شوند. با این حال انزلی چی ها خیلی زود با استفاده از سرعت بالای بازیکنان خط میانی خود در انتقال سریع توپ توانستند دفاع سپاهان را غافلگیر کنند و با پاس رضا جعفری به سلیمانی به گل برسند.

سلیمانی هفتمین گل خود را در حالی به ثمر رساند که در نیم فصل همچون فرعباسی از ذوب آهن به ملوان آمد تا دوران سربازی اش را بگذراند. آمار فوق‌العاده او با زدن ۷ گل از ۸ بازی نشان از کمک او به ادامه حضور این تیم در نیم فصل دوم بین بالانشینان جدول می‌دهد.

پس از این گل سپاهان حمله‌های پرتعدادتری را انجام داد اما باز هم ملوانی‌ها بودند که با استفاده از ضد حمله خلق موقعیت کردند و در دقیقه ۴۲ توسط رضا جعفری توپ را به تیر دروازه سپاهان کوبیدند. با این حال تلاش دو تیم برای زدن گل دیگری در نیمه اول جواب نداد تا همان یک گل باعث پیروزی ملوان در ۴۵ دقیقه ابتدایی شود.

کد خبر 6084703

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول