Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا موضع قاطعی را در رابطه با ورود زنان به استادیوم‌های ایران را اتخاذ کرده است و سرپیچی از خواسته فیفا می‌تواند برای فوتبال ایران گران تمام شود.

طرفداری- روز نوزدهم سپتامبر، هیئتی از ناظران فیفا به تهران سفر کردند تا درباره موضوع ورود آزادانه زنان ایرانی به استادیوم‌های فوتبال، با مقامات این کشور بحث و گفتگو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت فیفا، این هیئت به همراه نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا با وزیر ورزش و جوانان ایران و نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران ملاقاتی داشت تا در خصوص مسائلی به ویژه روابط بین المللی، امنیت و بلیط فروشی، گفتگو و توافق صورت گیرد. هیئت مذکور همچنین از ورزشگاه آزادی، محل برگزاری دیدار دو تیم ملی ایران و کامبوج در تاریخ دهم اکتبر 2019 در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2022، بازرسی لازم را به عمل آورد.

در این بحث‌های سازنده، فیفا مجددا بر موضع روشن خود مبنی بر ورود آزادانه زنان ایرانی به استادیوم‌های فوتبال این کشور تاکید کرد و همچنین طبق خواسته فیفا، ورود زنان به استادیوم باید براساس تعداد تقاضای آن‌ها برای بلیط صورت گیرد. بازرسی‌های صورت گرفته هیئت فیفا، نشان داد موانع اجرایی قابل توجهی در راستای ورود زنان به استادیوم آزادی برای بازی با کامبوج وجود ندارد. فیفا برای اجرای این تغییرات مهم بر اساس قوانین این سازمان، همچنان به صورت نزدیک فدراسیون فوتبال ایران و نهادهای دولتی ذی‌ربط را زیر نظر خواهد داشت. موضوع فیفا، قاطع و مشخص است. برای تمام مسابقات فوتبال، زنان باید اجازه ورود به استادیوم‌های ایران را باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه

در حالی که غزه پیش از وقوع جنگ، روزانه تا یک هزار کامیون را برای تامین نیاز‌های خود از گذرگاه رفح پذیرا بود، جنگ همه جانبه رژیم صهیونیستی که با محاصره کامل این باریکه همراه بوده است مانعی بزرگ در روند تامین نیاز‌های اولیه فلسطینیان محسوب می‌شود. 

به گزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در واکنش به فشار‌های بین المللی برای رفع محاصره غزه و اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه اعلام کرد: ما امروز به ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه اجازه دادیم از گذرگاه مرزی کریم ابوسالم وارد غزه شوند. 

این رژیم در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: همچنین امروز ۲۵ کامیون بشردوستانه از مسیر اردن وارد شد و ۱۵۹ بسته یک تنی بر فراز شمال غزه رهاسازی شد. همچنین طی هماهنگی‌های صورت گرفته ۲۲ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه ارسال شد. 

ادعای مقامات صهیونیست برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه تنها یک روز پس از آن اعلام می‌شود که تل آویو تهدید کرد دیگر به سازمان آنروا اجازه نخواهد داد کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه ارسال کند. 

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل آنروا را ستون فقرات کمک رسانی‌ها به غزه دانسته و تاکید دارد که هیچ گروه بشردوستانه دیگری نمی‌تواند جایگزین آنروا شود. 

آنروا دارای بیش از ۳۰ هزار کارمند است که علاوه بر کمک رسانی‌ها به فلسطینیان در غزه، به فلسطینیان در کرانه باختری و کشور‌های اردن، سوریه و لبنان نیز کمک رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • هشدار جدید هواشناسی؛ بارش برف و باران در تمام ایران
  • هشدار ایران به کویت؛ اجازه اقدام خلاف موازین بین المللی را نمی دهیم
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!
  • ورود ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه