Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@12:32:32 GMT

تصادف جاده‌ای یک کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۶۶۸

تصادف جاده‌ای یک کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مدیر  روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول شامگاه شنبه با اعلام این خبر گفت: این حادثه رانندگی ساعت ۲۱:۵۴ دقیقه امشب در جاده دزفول به  شوش بعد از شهرک مطهری اتفاق افتاد که سه دستگاه آمبولانس بعد از پنج دقیقه از دزفول و شوش به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجتبی چابک با بیان اینکه ۹ مصدوم این حادثه به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند، افزود: این مصدومان رانندگان ۲خودرو با ۶۳ و ۴۲ سال سن، یک پسر جوان ۱۶ساله، سه زن ۴۲، ۵۸ و ۲۵ ساله، ۲ پسربچه ۲ و پنج ساله و یک دختربچه پنج ساله بودند.

وی گفت: مصدومان برای درمان به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند. 

طبق گفته اهالی منطقه، راننده ۶۳ ساله خودروی پژو اهل روستای پیروزی دزفول به علت وخامت حال در بیمارستان جان باخته است.

جاده دزفول شوش حدفاصل شهر منتظران دزفول تا روستای حمیدآباد شوش فاقد روشنایی است که این موضوع بارها باعث وقوع حوادث خونین در این جاده شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جاده بیمارستان درمان پژو روشنایی بیمارستان تصادف درمان روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت:به محض تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آساوله، دو اکیپ ۵ نفره از نیرو‌های ایستگاه‌های ۱ و ۲ آتش‌نشانی رای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

آزاد طهماسبی در توضیح این حادثه افزود: نشت گاز ال‌پی‌جی و وجود شعله روشن همزمان در کارگاه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی بوده است.

وی از مصدومیت یک نفر در این آتش سوزی خبر داد و گفت: در این حادثه دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند و به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم