Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران معتقد است، سیستم غلط برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نگذاشت ایران به مدال تیمی برسد.

جمیل لطف‌اله نسبی در مورد عملکرد پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ بیان کرد: نحوه برگزاری مسابقات تیمی به این صورت بود که  شش تیم سال قبل در مرحله مقدماتی بازی نکردند و بقیه تیم ها در هشت گروه تقسیم شدند و به صورت دوره ای بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در نهایت از هر گروه یک تیم بالا آمد و این هشت تیم در جدول حذفی بازی کردند  و تیم اول  و دوم که هند و ایران بود با شش تیم سال قبل به رقابت پرداختند.

 او ادامه داد: اگر شرایط برگزاری مسابقات  به گونه دیگری بود و مثل مسابقات جهانی برگزار می شد که رقابت تیمی جدا و انفرادی  هم جدا است و این فشردگی مسابقات وجود نداشت ما می‌توانستیم روی سکو برویم اما متاسفانه نشد.  

لطف اله نسبی در مورد شکست برابر چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی تاکید کرد: زمانی که تیم ایران برابر چین تایپه  قرار گفت، پنجمین بازی خود را می خواست انجام دهد اما چین تایپه بازی اولش بود. همان روز قبل از چین تایپه با با بحرین و کره شمالی بازی کرده بودیم و بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی بسیار خسته بودند. درواقع خستگی دو بازی قبلی نگذاشت با چین تایپه به نتیجه دلخواه برسیم و دلیل باخت به چین تایپه خستگی مفرط بود. اگر بازی روز بعد برگزار می شد قطعا  نتیجه ای که رقم می خورد غیراز این بود و شانس کسب مدال را به دلیل شیوه غلط برگزاری بازی ها از دست نمی‌دادیم.

 سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران با رضایت از عملکرد پینگ پنگ بازان گفت: من از تیم راضی هستم و تیم جوان و با انگیزه ای داریم. در کل ملی پوشان عملکرد بسیار خوبی داشتند مخصوصا مقابل کره شمالی. زمانی ما از کره شمالی کمک می‌خواستیم اما اکنون مقابل آنها پیروز می‌شویم. این نشان می‌دهد پینگ پنگ ایران  رشد پیدا کرده است.

 او افزود: دربخش انفرادی هم برای اولین بارهر چهار بازیکن ایران به جمع ۳۲ نفر راه یافتند.  فقط ایران، ژاپن ، کره و چین بودند که همه بازیکنانشان درجمع سی و دوم قرار داشتند. خوشبختانه مجموع امتیازاتی که ملیپوشان در این مسابقات گرفتند قطعا رنکینگ آن‌ها را در سال قبل از المپیک ارتقا می‌دهد. اگر نتوانستیم از مراحل دیگر سهمیه المپیک بگیریم، امیدواری برای کسب سهمیه المپیک از طریق  رنکینگ زیاد است.

او در مورد برنامه ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک گفت: در نظر داریم قبل از سهمیه المپیک در تورنمنت آلمان، اتریش،  بلاروس و لهستان شرکت کنیم. البته نیما ونوشاد به فرانسه می‌روند. هدایی و احمدیان هم به اتریش می‌روند و در لیگ اتریش بازی خواهند کرد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال