Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:21:21 GMT

ترامپ بیش از ۴۰۰ کالای چینی را از تعرفه ۲۵ درصدی معاف کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۷۸۱

ترامپ بیش از ۴۰۰ کالای چینی را از تعرفه ۲۵ درصدی معاف کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، آمریکا موقتا بیش از ۴۰۰ نوع از کالاهای چینی را از تعرفه‌های وضع شده توسط دولت ترامپ معاف کرد. این لیست شامل فیلتر قهوه، جاشمعی، قلاده سگ و تخته اسکیت می‌باشد. 

لیست کالاهایی که قرار است از تعرفه ۲۵ درصدی آمریکا معاف شوند، روز جمعه توسط دفتر نماینده تجاری آمریکا، منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این اقدام، برخی از کالاهای موجود در فهرست ۱۱۰۰ درخواست معافیت ثبت شده توسط شرکت‌های آمریکایی در چند ماه اخیر، از تعرفه معاف شدند. 

این لیست شامل ۴۳۷ نوع کالای روزمره شامل نی‌های پلاستیکی، اسکیت‌بوردهای الکتریکی و موتورسیکلت، می‌باشد. درخت‌های کریسمس ساخته شده در چین هم از تعرفه‌های اضافی معاف می‌شوند. 

کد خبر 4724845

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ تجاری صادرات و واردات تعرفه واردات گمرک دونالد ترامپ معافیت گمرکی شرکت نفت آرامکو عربستان بانک مرکزی ایران قیمت نفت قیمت دلار بورس بازار سهام ایالات متحده آمریکا جنگ تجاری پهباد تولید نفت عربستان سعودی صادرات نفت صادرات غیرنفتی دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند