Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از افکارنیوز، اوج هیجان در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر در هفته چهارم و دربی 90 با بازی استقلال و پرسپولیس شکل می گیرد.

 

آمار پرسپولیس و استقلال در دربی ها

  بازی دربی که می خواهد برگزار شود از یکی دو هفته قبل تا یکی دو هفته بعد از آن نیز کری خوانی میان هواداران استقلال و هواداران پرسپولیس به اوج خود می رسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هیجان آنچنان بالا می رود که هر کدام از هواداران استقلال و پرسپولیس حاضرند این بازی را ببرند اما در پایان فصل حتی قهرمان هم نشوند برایشان مهم نیست.

 

وضعیت استقلال در دربی 90

استقلالی ها در دربی 90 وضعیت نه چندان خوبی ندارند، انها در ابتدای فصل و پس از کنار گذاشتن وینفرد شفر و فرهاد مجیدی با سر و صدای زیادی استراماچونی که سابقه سرمربیگری اینتر میلان را نیز در کارنامه خود داشته به جمع آبی های پایتخت اضافه کردند و با خریدهای خود سعی کردند بار دیگر استقلال تهران را به عنوان یک مدعی نشان دهند.

 

استراماچونی هر چند نتایج خوبی در بازی های تدارکاتی استقلال در قبل از شروع فصل گرفت اما با آغاز لیگ برتر هنوز آبی پوشان نتایج خوبی نگرفته و به همین دلیل استراماچونی تحت فشار است.

بدترین خبر ممکن برای استراماچونی در دربی نبود فرشید اسماعیلی است. بازیکنی که تاثیر بسزایی در ترکیب استقلال دارد اما به دلیل اخراج در بازی با نفت مسجد سلیمان استقلالی ها او را در این بازی در اختیار ندارند.

از سوی دیگر شیخ دیاباته مهاجم پر سر و صدایی که در این فصل به استقلال پیوسته نیز شرایط 100 درصدی بازی در دربی را ندارد تا استراماچونی نتواند با ترکیب کامل به مصاف پرسپولیس در دربی 90 برود.

 

وضعیت پرسپولیس در دربی 90

پرسپولیسی ها قبل از شروع این فصل رقابتهای لیگ برتر به مشکلی بزرگ برخوردند، برانکو سرمربی محبوب خود را از دست دادند و حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد شد اما با آمدن کالدرون کم کم آرامش به اردوگاه سرخپوشان برگشت.

 

کالدرون از سه بازی در لیگ برتر دو پیروزی به دست آورده و علیرغم بازی خوب در تبریز نتوانست مقابل تراکتور نتیجه بگیرد و با 6 امتیاز در رده ششم جدول رقابتهای لیگ برتر حضور دارد اما با یک بازی کمتر.

 

اگر پرسپولیسی ها موفق شوند استقلال را در دربی 90 شکست دهند می توانند هم امتیاز شهر خودرو در صدر جدول شوند.

ترکیب احتمالی استقلال در دربی 90

استقلالی ها احتمالا با ترکیب زیر در دربی 90 حضور پیدا می کنند:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، داریوش شجاعیان، علی دشتی، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی و مهدی قائدی

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 90

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور، جونیور براندائو.

البته ممکن است سید جلال حسینی به ترکیب پرسپولیس برگردد.

 

آمار پرسپولیس و استقلال در دربی ها

تیم فوتبال پرسپولیس در ۳۲ شهرآورد(دربی) که گل اول بازی را زده است:

۱۸ بازی را برده است.

۹ بازی را مساوی کرده است.

۵ بازی را باخته است.

پرسپولیس در ۱۲ دربی در هر دو نیمه گلزنی کرده است

فقط در دربی ۷۲ هر دو تیم در هر دو نیمه گلزنی کردند که دیداری دوستانه بود

تیم فوتبال استقلال در ۳۶ شهرآورد(دربی) که گل اول بازی را زده است:

۲۲ بلزی را برده است.

۱۰ بازی را مساوی کرده است .

۴ بازی را باخته است .

استقلال در ۸ شهرآورد(دربی) در هر دو نیمه گلزنی کرده است.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز باید در هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر مقابل صنعت‌نفت آبادان بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان رودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل صنعت‌نفت آبادان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

عملکرد خوب هفته‌های اخیر پرسپولیس باعث شده تا سرمربی این تیم برای بازی در آبادان احتمالاً دست به ترکیب تیم خود نزند و باتوجه به اتفاقات اخیر، تنها امیررضا رفیعی را جانشین علیرضا بیرانوند کند. تغییری که ناخواسته ایجاد شده و البته برای اولین‌بار هم نخواهد بود.

آخرین بازی احتمالی دروازه‌بان جوان قرمزها

امیررضا رفیعی با آمار سه‌بازی و سه کلین‌شیت در ترکیب ابتدایی قرمزهای پایتخت قرار می‌گیرد. این درحالی است که علیرضا بیرانوند نیز به‌زودی گچ دست خود را باز می‌کند و به‌نظر می‌رسد به بازی بعدی این تیم در جام‌حذفی مقابل آلومینیوم اراک خواهد رسید. از همین‌رو دروازه‌بان جوان پرسپولیس امیدوار است با کلین‌شیت مقابل صنعت‌نفت، با آمار ۱۰۰ درصد کلین‌شیت احتمالاً فصل را به اتمام برساند.

زوج کنعانی‌زادگان و گولسیانی در قلب خط‌دفاعی

محمدحسین کنعانی‌زادگان و گیورگی گولسیانی مقابل صنعت‌نفت آبادان در قلب دفاع پرسپولیس تهران قرار خواهند گرفت و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن به‌عنوان دفاع‌های چپ و راست، خط دفاعی سرخ‌پوشان را در مصاف بیرون از خانه قرمزها مقابل صنعت‌نفت آبادان تشکیل خواهند داد.

میانه‌زمین پرسپولیس در اختیار باتجربه‌ها

مسعود ریگی که جای ثابتی را در ترکیب پرسپولیس به دست آورده است به‌همراه سروش رفیعی در ترکیب ابتدایی این تیم قرار خواهند گرفت. همچنین جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی وینگر راست و اوستون اورونوف وینگر چپ سرخ‌های پایتخت در مصاف با آبادانی‌های انتهای‌جدولی خواهند بود.

مهاجمان مورداعتماد اوسمار مقابل برزیلی‌ها

در خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز عیسی آل‌کثیر به‌مانند بازی‌های گذشته در ترکیب ابتدایی و ۱۱ نفره قرمزپوشان قرار می‌گیرد. عیسی آل‌کثیر در بازی گذشته تک‌گل پیروزی‌بخش پرسپولیس مقابل ملوان را که بسیار هم جنجال‌آفرین و مشکوک به آفساید بود به‌ثمر رساند. در کنار وی نیز امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان به‌عنوان مهاجم سایه در خط‌هجومی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس

امیررضا رفیعی، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 745633

دیگر خبرها

  • استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید
  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان