Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان لیگ والیبال کشورمان گفت: تسویه حساب بیشتر تیم‌ها با بازیکنان صورت گرفته، اما فقط ۵ تیم با فدراسیون تسویه حساب کرده اند.

منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت لیگ برتر گفت: لیگ برتر هر سال معمولا مهر یا آبان آغاز می‌شود، امسال هم طبق برنامه ریزی که صورت گرفته قرار است ۸ آبان آغاز شود، مشروط بر این که ۱۲ تیمی که داریم با فدراسیون والیبال و بازیکنان تسویه حساب کنند، تسویه حساب بیشتر تیم‌ها با بازیکنان صورت گرفته، اما تنها ۵ تیم با فدراسیون تسویه حساب کرده اند و منتظر هستیم وضعیت حساب‌ها را به ما اعلام کنند تا قرعه کشی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: تیم ها تسویه حساب‌ها را به من داده اند، اما از مالی فدراسیون برای من چیزی نیاورده اند که از آن‌ها دعوت کنیم تا در جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ شرکت کنند.

تیم‌ها قصد واریز مبلغ ورودی را دارند، اما ما چنین تمایلی نداریم

سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا روال بر این بوده که تیم‌ها هنگام ثبت نام حتما تسویه حساب کرده باشند بیان داشت: تمام تیم‌ها تمایل دارند مبلغ ورودی را واریز کنند، اما چون معلوم نیست چند تیم در مسابقات امسال داشته باشیم ما تمایل نداریم که واریز کنند. مبلغ ورودی مسابقات امسال ۱۱۰ میلیون تومان است، اما ما نمی‌خواهیم تیمی این مبلغ را واریز کند، زیرا باید ابتدا تسویه حساب‌ها را به ما اعلام کنند.

او درباره برنامه ریزی رقابت‌های لیگ برتر با توجه به سال پر تورنمنت والیبال بیان داشت: برنامه ریزی که من انجام دادم در حضور کولاکوویچ و خوش خبر بوده و ما بر اساس برنامه آن‌ها مانند هر سال برنامه ریزیکردیم. در برنامه امسال هم فعلا پلی آف در نظر نگرفتیم و منتظریم تا اگر جلسه قرعه کشی برگزار شد از مربیان بپرسیم که موافق برگزاری دیدار‌های پلی آف هستند یا خیر؟

میزبانی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا آسان‌تر از جام ملت‌های آسیا است

پورحسن درباره این که آیا می‌توانیم میزبانی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را هم بر عهده داشته باشیم یا خیر بیان داشت: ما در گذشته میزبانی باشگاه‌های آسیا را گرفتیم که تیم کاله به میزبانی سالن دوازده هزار نفری آزادی در آن حاضر شد، اما از آن جایی که امسال میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا با حضور ۱۶ تیم و ۳۵۰ ورزشکار هستیم، طبیعتا میزبانی رقبات‌های آسیایی کار آسان تری است.

بیشتر بخوانید: تعویق در زمان قرعه کشی لیگ برتر والیبال 

باید میزبانی مسابقات آسیایی و رقابت‌های پایه، به شهر‌هایی به غیر از تهران داده می‌شد

معاون سرپرست مسابقات قهرمانی آسیا درباره این که چرا اصلا میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا توسط ایران گرفته شد پاسخ داد: میزبانی که گرفتیم به دلیل آن بود که در گذشته قرار بود تیم قهرمان آسیا مستقیم به المپیک برود، اما بعدا قانون را عوض کردند و گفتند که ۸ تیم برتر این مسابقات باید در رقابت‌های دیگری شرکت کنند که در چین خواهد بود، ولی وقتی ما لیگ ملت‌ها را داریم که در شهر‌هایی مانند اردبیل و ارومیه هم برگزاری شده است این نوع مسابقات و رقابت‌های که برای نوجوانان و جوانان است باید به شهر‌های دیگر به غیر از تهران داده شود که در آن جا بتوانند از امکان میزبانی استفاده کنند و هوادران هم بتوانند از نزدیک شاهد بازی باشند.

او درباره این که آیا الزامی برای برگزاری این رقابت‌ها در تهران وجود داشت یا خیر عنوان کرد: وقتی که به کنفدراسیون آسیا اعلام می‌کنند ما میزبانی را در تهران قبول می‌کنیم نماینده می‌آید و از شرایط میزبانی بازدید می کند، در این صورت تغییر محل میزبانی کار سختی است.

برخی مشکلات از جمله تحریم‌ها باعث شده نتوانیم جوایزمان را ازفدراسیون جهانی بگیریم

پورحسن در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی برای دریافت مبلغ‌های جایزه تیم‌های ملی و باشگاهی که در رقابت‌های جهانی و آسیایی عنوانی کسب کرده اند داشته ایم یا خیر عنوان داشت: بیشتر جوایزی که باید فدراسیون پرداخت می‌کرد، پرداخت شده است، اما بعضی از جوایز مانند جوایزمان در لیگ جهانی که برای هر برد ۱۱ هزار دلار و باخت ۴ هزار دلار بوده است را از آنجایی که فدراسیون جهانی باید پرداخت کند، نتوانستیم دریافت کنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره وضعیت باشگاه پیکان گفت: جواد کریمی قراردادی با شهرداری ارومیه داشت و بعد باشگاه پیکان اعتراض کرد که با ما قرارداد دوساله دارد، ما هم تشکیل جلسه دادیم و مستندات کریمی و پیکان را بررسی کردیم که هیچ کدام کامل نبود و به همین دلیل کمیته تشخیص داد این بازیکن برای شهرداری ارومیه است، پس از آن هم درخواست تجدید نظرداده شد که هنوز رسیدگی نشده است که ببینیم رای باز می‌گردد یا نه، به همین دلیل کریمی فعلا باید در ارومیه بازی کنند.

داوری نمی تواند بدهی باشگاه را ببخشد و فعلا این مسئله لاینحل می ماند 

او درباره مشکلات لیگ گفت: سیستم‌های نظارتی به حساب‌های ما رسیدگی و نتایج آن را به سرپرست فدراسیون ابلاغ کردند که این مشکلات را باید رفع کنید. یکی از مشکلات همین بدهی باشگاه‌ها است و طبیعتا با توجه به این که داوری سرپرست فدراسیون است، نمی‌تواند این بدهی‌ها را ببخشد یا فکر دیگری بکند و این مسئله به صورت لاینحل باقی می‌ماند، مگر این که خود باشگاه‌ها با مالی فدراسیون تسویه حساب و یا قسط بندی کنند تا بتوانند وارد لیگ شوند، در غیر این صورت دیگر امکان حضور آن‌ها در لیگ وجود ندارد.

منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال کشورمان در پایان گفت: احتمالا تیم‌هایی که نتوانند تسویه حساب کنند از لیگ کنار می‌روند و تیم‌های دیگر را مشروط بر این که در مجموع لیگمان کمتر از ۸ تیم نشوند جایگزین و لیگ را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: پورحسن: تنها ۳ باشگاه با فدراسیون تسویه حساب کرده اند 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به واریز ۳۱ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق در سال ۱۴۰۲ گفت: این میزان واریزی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۳۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق ذخیره فرهنگیان، محسن احمدی اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان به تعهدات خود در قبال اعضا عمل کرده و طبق وعده و برنامه، سهم‌الشرکه بازنشستگان در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی به حساب آنها واریز شده است.

وی در خصوص زمان واریز سود سال مالی ۱۴۰۲ به حساب بازنشستگان افزود: فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۲ علاوه بر دریافت سهم‌الشرکه، مشمول دریافت سود سال مالی منتهی به سی‌ویکم شهریور ۱۴۰۲ خواهند بود که این مبالغ نیز طبق روال و پس از برگزاری مجمع عمومی صندوق به حساب این افراد واریز خواهد شد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به واریز ۳۵۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال به حساب بازنشستگان اسفند ۱۴۰۲ گفت: این مبلغ به عنوان جدیدترین پرداخت صندوق به حساب ۱۶۸۵ نفر از فرهنگیان بازنشسته واریز شد، سال گذشته همچنین بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال، سود سال مالی منتهی به سی‌ویکم شهریور ۱۴۰۱ به حساب بازنشستگان واریز شد.

احمدی تصریح کرد: در سال گذشته در مجموع ۷۶ هزار و ۴۵۹ نفر از فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق در کمترین زمان و قبل از برقراری مستمری بازنشستگی، سهم الشرکه خود را از صندوق ذخیره دریافت کردند، این تعداد شامل فرهنگیان بازنشسته، بازخریدی، فوتی و انصرافی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از فروردین تا اسفند ۱۴۰۲ هستند.

وی با اشاره به رشد ۳۵ درصدی میزان واریزی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ ادامه داد: با افزایش درصد پرداخت حق عضویت توسط فرهنگیان، منابع بیشتری در اختیار صندوق قرار می‌گیرد و با بهبود سودآوری ناشی از فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌های تابعه صندوق، سهم الشرکه بیشتری به فرهنگیان عضو تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی انجام شده است، گفت: فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق برای اطلاع از واریز سهم‌الشرکه، به صورت حضوری یا اینترنتی موجودی حساب خود در بانک سرمایه را بررسی کنند.

احمدی با اشاره به آمادگی کامل دفاتر نمایندگی صندوق در سراسر کشور و ادارات تعاون آموزش و پرورش استان‌ها در خصوص ارائه خدمات عضویت به فرهنگیان افزود: فرهنگیان می‌توانند تا ۵ درصد حقوق و مزایای خود در صندوق مشارکت کنند و به همان میزان از سود حاصل از سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به فلسفه وجودی صندوق ذخیره فرهنگیان و انتظاراتی که معلمان عزیز از این نهاد اقتصادی دارند، کارکرد و رسالت صندوق سودآوری و تولید ثروت برای اعضا است، بنابراین هلدینگ‌ها و شرکت‌های صندوق باید در سال مالی جدید سودآوری مناسب داشته باشند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: در این راستا در همان ابتدای ورود به صندوق اعلام کردیم که شرکت زیان‌ده را در مجموعه صندوق تحمل نخواهیم کرد و فرصت سه ماهه داده شده تا شرکت‌ها جهت برون‌رفت از زیان و رسیدن به سودآوری، برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود را اعلام کنند.

احمدی گفت: با توجه به برنامه‌هایی که شرکت‌ها اعلام کرده‌اند، انتظار داریم که در سال جدید در هیچکدام از زیرمجموعه‌های صندوق، شرکت زیان‌ده نداشته باشیم و شرکت‌ها موظف هستند از همه پتانسیل‌ها و ابزارها جهت رسیدن به سودآوری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌ها و راهبردهای مهم صندوق شفافیت، نظارت بر فعالیت‌ها و پاسخگویی است، اضافه کرد: با نظام‌مند کردن سیستم نظارت و یکپارچه‌سازی بخش‌های تابعه صندوق، سازوکار نظارت همه جانبه فراهم می‌شود و صندوق با همکاری مدیران پاک‌دست، مسئولیت‌پذیر و متخصص در مسیر تأمین منافع فرهنگیان و ذی‌نفعان گام برمی‌دارد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: در سال جدید، بورسی شدن شرکت‌های تابعه صندوق به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و دنبال خواهد شد، زیرا از این طریق ضمن تضمین شفافیت حداکثری، سودآوری و تولید ثروت شرکت‌ها نیز وضعیت بهتری خواهد داشت.

کد خبر 746226

دیگر خبرها

  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!
  • پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت! | متهم: چرا شان من هنگام بازداشت رعایت نشد!
  • واریز بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • واریز 31 هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال 1402
  • واریز ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲