Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:17:50 GMT

جیغ‌های خانم صندوقدار سارق را فراری داد + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۰۱۶

جیغ‌های خانم صندوقدار سارق را فراری داد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خانمی که صندوقدار یک سوپر مارکت در شهر مسکو روسیه بود، توانست از طریق سلاح مخفی خود سارق را در رسیدن به هدفش ناکام بگذارد.

تصاویری که از طریق دوربین‌ها مداربسته ثبت شده است، نشان می‌دهد که سارق به بهانه خرید وارد فروشگاه شد، اما ناگهان چاقوی بزرگی را به طرف زن کشید و او را تهدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارق مطمئن بود، که با این تهدید خطرناک، صندوقدار تسلیم می‌شود و پول‌ها را تحویل می‌دهد، اما غافل از اینکه خانم از سلاح مخفی خود استفاده می‌کند و با جیغ‌های بنفش خود، سارق را فراری می‌دهد. دسی بل‌ های موجود در نمودار گویای آن است که جیغ‌های این خانم بسیار کارساز بوده به طوری که سارق قادر به تحمل آن نبوده و فرار را بر قرار ترجیح داده است.

در نتیجه استفاده از این سلاح مخفیانه که خانم صندوقدار رو کرد، حتی یک سکه نیز از صندوق سرقت نشد و در نهایت هم پلیس این سارق را دستگیر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/


سارقی که تحمل جیغ‌های بنفش خانم را نداشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد