Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:52:23 GMT

شرایط ثبت نام بانوان در ناوگان سرویس مدارس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۰۷۸

شرایط ثبت نام بانوان در ناوگان سرویس مدارس

علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه ثبت نام بانوان برای فعالیت در سرویس مدارس گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران هیچگونه محدودیتی برای حضور بانوان در ناوگان سرویس مدارس ندارد و از حضور آنان نیز استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که ۱۵ مهر ماه آخرین مراحل تایید مدارک داوطلبان فعالیت در سرویس مدارس است، تصریح کرد: از بانوانی که قصد حضور در ناوگان سرویس مدارس را دارند درخواست می‌کنم هر چه سریع‌تر با مراجعه به دفاتر منطقه‌ای سازمان تاکسیرانی که آدرس آن در تارنمای این سازمان درج شده است نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام ۱۲ هزار خودرو در سامانه سرویس مدارس 

قنادان در پاسخ به این سوال که شرایط حضور بانوان در ناوگان سرویس مدارس به چه شکل است، افزود: در قانون جدید بانوانی که حداقل سن آن‌ها ۲۳ سال است و مدت ۲ سال از تاریخ صدور گواهینامه آن‌ها گذشته باشد می‌توانند در ناوگان سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ فعالیت کنند.

او تصریح کرد: پس از ثبت نام داوطلبان باید گواهی عدم سوء پیشینه، عدک اعتیاد و سلامت جسم و روان را ارائه کنند.

او در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی به کجا رسید، افزود: هنوز تصمیم خاصی درباره فعالیت تاکسی‌های اینترنتی گرفته نشده و منتظر تصویب دستورالعمل آن از سوی هیئت دولت هستیم.

انتهای پیام/

استقبال سازمان تاکسیرانی از حضور بانوان در سرویس مدارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز