Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینیه دانشجو در محرم امسال به بازنشر مداحی‌های خاطره‌انگیز و نوستالژیک حاج محمود کریمی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسینیه دانشجو در ماه محرم امسال به بازنشر مداحی‌های از حاج محمود کریمی که طی سال‌های اخیر تبدیل به خاطرات عاشقان حسینی شده، می پردازد.

در ادامه نوحه خاطره انگیز «مشکت صد پاره شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» را از حسینه دانشجو بشنوید:

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود کریمی محرم 98 مداحی خاطره انگیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشر پیام مهم «محمد الضیف» برای آزادی فلسطین

شاخه نظامی جنبش حماس در صد و هفتاد و سومین روز تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها به نوار غزه، پیام مهم فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام را که در آن از همه فرزندان جهان عربی و اسلامی خواسته شده است برای حمایت از فلسطین بشتابند، بازنشر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روز گذشته گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین سخنان ضبط شده «محمد الضیف» فرمانده کل این گردان‌ها را که در آن الضیف از همه ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواست در راهپیمایی برای حمایت از فلسطین و آزادی مسجدالاقصی شرکت کنند بازپخش کرد.

این کلیپ صوتی توسط بخش رسانه‌ای گردان‌های القسام بازنشر شد.

در این سخنان ضبط شده، محمد الضیف از همه مردم جهان عربی و اسلامی‌ می‌خواهد که از همین حالا و نه فردا، به سوی فلسطین راهپیمایی کنند (در راهپیمایی‌ها برای حمایت از فلسطین شرکت کنند).

این فرمانده بزرگ شاخه نظامی حماس همچنین از همه فرزندان جهان عربی و اسلامی می‌خواهد نگذارند محدودیت و مرزها و ... مانع مشارکت آنها در آزادی مسجدالاقصی شود.

این سخنان ضبط شده بخشی از پیامی است که محمد الضیف در روز 7 اکتبر 2023 یعنی روز آغاز نبرد طوفان الاقصی خطاب به ملت‌ فلسطین و همه ملت‌های عربی و اسلامی گفت و در آن آغاز نبرد طوفان الاقصی را در واکنش به عربده‌کشی اشغالگران در مسجدالاقصی اعلام کرد.

محمد الضیف: دوران بزن در رو به پایان رسیده است/ باید اشغالگران را از فلسطین جارو کنیم

الضیف در این پیام خود مردم کشورهای اردن، لبنان، مصر، الجزایر، مغرب، پاکستان، مالزی، اندونزی و همه ملت‌های عربی و اسلامی را مورد خطاب قرار داده و از آنها خواست تا راهپیمایی برای حمایت از فلسطین و آزادی مسجدالاقصی را آغاز کنند.

فرمانده کل گردان‌های القسام در تاریخ 7 اکتبر 2023 از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد و گفت که زمان، زمان اتحاد مقاومت است و هر کسی که سلاحی به‌دست دارد، بیرون بیاید و علیه اشغالگران دست به مقاومت بزند.

الضیف از همه کشورهای اسلامی و عربی خواست به‌سمت مسجدالاقصی پیش بروند و تاکید کرد: زمان ماجراجویی‌ها گذشته است و باید اشغالگران را از فلسطین جارو کنیم. تصمیم گرفته‌ایم به همه جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهیم و دشمن صهیونیستی باید بداند که دوران بزن در رو به پایان رسیده است.

این سخنان محمد الضیف در صد و هفتاد و سومین روز تجاوز وحشیانه اشغالگران صهیونیست به نوار غزه و در سایه ناتوانی رژیم‌های عربی و جامعه جهانی در مهار وحشی‌گری صهیونیست‌ها علیه مردم غزه بازنشر شد.

این پیام صوتی درحالی بازپخش می‌شود که تظاهرات‌ها برای حمایت از مردم فلسطین در برابر تجاوزات وحشیانه دشمن، نه تنها در کشورهای عربی و اسلامی بلکه در سراسر جهان همچنان ادامه دارد و همه آزادگان جهان همچنان به فشارهای مردمی برای توقف جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی و حامیان آن علیه مردم غزه ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی روز قدس یزد از حسینیه‌ها شروع می‌شود
  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • بازنشر پیام مهم «محمد الضیف» برای آزادی فلسطین
  • مناجات‌ خوانی به یاد سیدجواد ذبیحی در تلویزیون (فیلم)
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • مداحی در رثای کریم اهل بیت(ع) با حضور زائران رضوی
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی