Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس و تدابیر نیروی انتظامی گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی بازگشایی مدارس در زنجان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش با تبريک آغاز سال تحصيلي جديد و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بدون شك نقش مدرسه و دانشگاه در برقراري امنيت ، نهادينه سازي قانون گرايي، ضابطه مندي و مقابله با معضلات و آسيب هاي اجتماعي بسيار مهم و اساسي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اعلام اينكه انسجام و تعامل بين پليس ، مدرسه و دانشگاه چشم اندازي روشن و افقي درخشان را از امنيت مطلوب و پايدار نويد مي دهد گفت : اميد است، با آغاز سال تحصيلي جديد  قلب ها نزديكتر و اراده ها براي تعالي و شكوفايي استعداد هاي فرزندان اين مرز و بوم مصمم تر گرديده و گام ها براي مقابله با مجرمان و قانون شكنان استوارتر شود.

 

وی افزود: در سال تحصیلی جدید پلیس به‌ صورت محسوس و نامحسوس برای افزایش ضریب امنیت دانش آموزان در اطراف مدارس فعالیت خواهد کرد و ماموران انتظامی این استان آمادگی لازم برای ایجاد نظم و امنیت و روان‌سازی‌ ترافیک را دارند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش مهم والدین در پیشگیری از حوادث ترافیکی برای دانش آموزان در مسیر منزل تا مدرسه و بالعکس گفت: والدین همکاری لازم را با مسئولان مدارس در انتخاب سرویس های ویژه نقل و انتقال دانش آموزان داشته باشند و پلیس راهنمایی و رانندگی برابر وظایف ذاتی خود علاوه بر انتظام بخشی به عبور و مرور ساماندهی سرویس های مدارس را نیز با جدیت پیگیری می کند.

 

سردار جهانبخش افزود: با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، پلیس با تمام توان از نزدیک شدن عوامل فروش مواد مخدر و اقلام ضدفرهنگی به محیط پیرامونی مدارس و حضور عناصر نامطلوب و مزاحم به ویژه برای دانش‌آموزان دختر در اطراف محیط‌های آموزشی و مسیر تردد آنان جلوگیری خواهد کرد تا اسباب آرامش دانش‌آموزان فراهم شود و در این فعالیت از تجربه سال‌های گذشته و موارد رخ‌داده نیز به خوبی استفاده خواهد شد تا نقاط ضعف به صورتی شایسته تقویت شود.

 

وی بیان کرد: رانندگان خودروها هنگام تعطیلی مدارس، از توقف دوبله و چند لایه در مقابل مدارس اجتناب کنند تا مشکلات عبور و مرور در معابر برای سایر شهروندان بوجود نیاید و خانواده ها توجه داشته باشند که هرگونه اعمال خلاف مقررات آنان و رانندگان سرویس مدارس موجب بدآموزی و پایبند نماندن دانش آموزان به قوانین و مقررات می شود.

 

سردار جهانبخش عنوان کرد: با قانونمندی رانندگان، حضور پررنگ و هدفمند پلیس و رعایت هنجارهای ترافیکی جاده های درون شهری ایمن و کم خطری در سراسر استان زنجان وجود دارد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد که والدین و دانش آموزان همکاری لازم را با مأموران راهنمائی و رانندگی مستقر در تقاطع ها و میادین، مقابل مدارس، گشتی ها و غیره برای داشتن رفت و آمد سالم و امن داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: تشکیل جلسه هماهنگی با مسئولان آموزش و پرورش برای تأمین نظم و امنیت مدارس و تعامل با مراکز مشاوره و مسئولان پرورشی آموزش و پرورش نیز همانند سال‌های گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

جهانبخش افزود: استفاده از ظرفیت بزرگ رسانه‌های جمعی نیز می‌تواند برای پلیس بسیار مفید باشد و پلیس پیشگیری در این زمینه آمادگی کامل دارد که از کانال رسانه، آموزش و آگاه‌سازی هموطنان را پیگیری کند و امیدواریم که اصحاب رسانه نیز با علاقه در این مسیر با ما همراهی کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر گشت‌های انتظامی، واحد اطلاعات کلانتری‌ها و دیگر پلیس‌های تخصصی نیز به‌ صورت نامحسوس در اطراف مدارس و محل عبور دانش‌آموزان حضور دارند و با افرادی که برای دانش آموزان مزاحمت ایجاد کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

 

سردار جهانبخش تصریح کرد: که مرکز فوریت‌های پلیسی در مهرماه با اولویت ایجاد امنیت مدارس فعالیت خواهد کرد و مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اطراف مدارس می‌توانند با پلیس 110 تماس بگیرند.

 

وي عنوان كرد: هدف نيروي انتظامي تامين نظم و امنيت و ايجاد محيطي آرام براي دانش آموزان و ايجاد احساس امنيت وآرامش براي شهروندان است كه عوامل گشت هاي خودرويي، موتورسيكلت و پاس پياده دراطراف مدارس مستقر مي شوند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: به همين منظور پليس با موتورسيكلت سواران متخلف كه درمقابل مدارس اقدام به اجراي عمليات هاي خطرناك مي كنند، تجمع‌هاي جوانان و افراد معلوم الحال در اطراف مدارس، اخلال گران درنظم عمومي برخورد جدي خواهد شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد نماز جمعه اردبیل هفته دفاع مقدس اربعین حسینی دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی موکب اربعین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تدابیر امنیتی بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی