Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عبدالرضا فولادوند گفت: در شهر تهران ۱۰۴ هزار دانش آموز کلاس اولی در قالب ۲۰ هزار کلاس به مدارس وارد می‌شوند و کار تعلیم و تربیت آغاز می‌شود. تاریخ انتشار: 08:16 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۶۲۰

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، مراسم آغاز سال تحصیلی غنچه‌ها و شکوفه‌ها با شعار دبستان‌های با کیفیت و شاداب برای همه کودکان با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: این فرزندان ما سرمایه‌های آینده کشور هستند و همه ما موظف به رشد و توسعه این دانش آموزان هستیم. در شهر تهران ۱۰۴ هزار دانش آموز کلاس اولی در قالب ۲۰ هزار کلاس به مدارس وارد می‌شوند و کار تعلیم و تربیت آغاز می‌شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: حوزه آموزش ابتدایی تحول خوبی را آغاز کرده و دانش آموزان دوره ابتدایی را به خوبی سپری کنند. تداوم تعلیم و تربیت توسط بزرگسالان باید صورت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولادوند آموزش و پرورش ابتدایی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است

ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه‌های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان