Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:42:24 GMT

دهانه پل‌ مند و کلل لایروبی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۳۳۲

دهانه پل‌ مند و کلل لایروبی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سيد حميد رضا علم بیان کرد: در استان بوشهر دو پل مُند در شهرستان دشتی و کُلل در شهرستان دشتستان از مسیر‌ها پررفت و آمد هستند که هر دو آن‌ها بر اثر بارندگی‌های گذشته در استان بوشهر و استان‌های همسایه، رسوب داشتند و با اعتبارات ملی و استانی توانستیم دهانه این پل‌ها را لایروبی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دهانه پل‌های استان برای جلوگیری از آثار تخریبی ناشی از سیل نیازمند لایروبی سالیانه هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر همچنین با اشاره به کشاورزی در بستر رودخانه مند، عنوان کرد: با توجه به حاصلخیزی رسوب‌های بستر رودخانه مند، مردم در بستر این رودخانه و و اطراف پل کشاورزی کرده‌اند که این موضوع در زمان بارش‌ها باعث مشکلاتی خواهد شد.

علم به از بین رفتن دیوار حفاظتی نزدیک روستای کردلان شهرستان دشتی هم اشاره کرد و گفت: این دیوار بر اثر سیل سال ۹۵ از بین رفته است که این مساله باعث شد در بارش‌های زمستان و بهار گذشته آب وارد زمین‌های کشاورزی اطراف شود و اعتراض اهالی روستا را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ک

دهانه پل‌ها نیازمند لایروبی سالانه هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، پدیده‌های مورد انتظار در اثر این سامانه جوی استقرار ناپایداری‌های فصلی و محلی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و عصر از امروز تا ظهر سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت) پیش‌بینی شده است.
در اطلاعیه هواشناسی استان اردبیل نوع مخاطره رگبار باران، رخداد رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبا‌های موقتی و اثر مخاطره نیز احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی به دلیل بارندگی‌های رگباری و اصابت صاعقه بویژه در نواحی کوهستانی اعلام شده است.
این اداره کل بر لزوم اجتناب از اتراق و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش