Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:32:50 GMT

جدول رده‌بندی لوشامپیونه در پایان شب دوم از هفته ششم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۵۶۱

جدول رده‌بندی لوشامپیونه در پایان شب دوم از هفته ششم

المپیک مارسی و موناکو موفق به برتری مقابل رقبای‌شان نشدند و آمیا بدون قدوس ۳ امتیاز گرفت. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب دوم از هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با تساوی تیم‌های المپیک مارسی و موناکو و برتری آمیا ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آمیا بدون سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی محرومش در خانه متز به برتری 2 - یک دست یافت اما جدال مارسی با مون‌پولیه و موناکو با رنس با تساوی خاتمه یافت.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه را در زیر ببینید.

لوشامپیونه|المپیک مارسی در خانه متوقف شد

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوشامپیونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونا لوشامپیونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، امین کاویانی‌نژاد نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل لیو از چین به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه سخت و نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید و ضمن راه یابی به فینال، پنجمین سهمیه کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس را از آن خود کرد.

کاویانی نژاد پیش از این مقابل العبدودا از عراق ۷ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.

علیرضا مهمدی دومین و آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها نیز تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک به مصاف بردیموراتوف از ازبکستان می‌رود.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان در اوزان ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم موفق به کسب ۴ سهمیه المپیک شد و در صورتی که مهمدی نیز به سهمیه المپیک برسد به هر ۶ سهمیه کامل خود در المپیک پاریس دست خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • جدول لیگ دسته اول در پایان هفته ۲۸
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران