Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:52:49 GMT

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا در پایان شب دوم از هفته پنجم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۵۶۲

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا در پایان شب دوم از هفته پنجم

صدرنشینی موقت تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ و بازپس‌گیری صدرجدول توسط لایپزیگ، اتفاقات مهم شب دوم از هفته پنجم رقابت‌های بوندس‌لیگا بود. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته پنجم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و راسنبال لایپزیگ به تعقیب و گریز در صدر جدول ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بایرن مقابل کلن به راحتی با 4 گل پیروز شد و چند ساعتی در صدر ماند اما راسنبال هم در خانه وردربرمن 3 بر صفر به برتری رسید و صدر  را از باواریایی‌ها پس گرفت.

 جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را در زیر مشاهده کنید.

بوندس‌لیگا|لایپزیگ با برتری قاطعانه صدر جدول را از بایرن‌مونیخ پس گرفت

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوندس‌لیگا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود

 مجسمه اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ در محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس آره‌نا نصب خواهد شد.

به گزارش تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد مجسمه‌ای برای یادبود فرانتس بکن‌باوئر که در تاریخ 18 دی سال گذشته  پس از تحمل دوره‌ای از بیماری، در سن 78سالگی درگذشت، در محوطه بیرونی ورزشگاه خانگی خود یعنی آلیانتس آره‌نا نصب کند. بر اساس گزارش رسانه‌های نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ؛ این باشگاه قصد دارد مجسمه‌‌ بکن‌باوئر را از آلیاژ برنز و در ابعاد 1.5برابری اندازه واقعی او بسازد و کنار مجسمه گرد مولر در محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس آره‌نا قرار دهد. انتظار می‌رود اجرای این پروژه حدود 1.5 سال طول بکشد و هواداران بایرن، اعضای باشگاه و کانون هواداران نیز می‌توانند با کمک‌های نقدی خود در ساخت و اجرای این پروژه سهیم باشند.

بکن‌باوئر که در دوران بازیگری‌اش برای تیم‌های بایرن مونیخ، نیویورک کاسموس و هامبورگ بازی کرد، بین سال‌های 1965 تا 1977 در 103 بازی برای تیم ملی فوتبال آلمان غربی به میدان رفت و به‌‌عنوان یک مدافع 14 گل نیز به ثمر رساند. او همچنین سابقه سرمربیگری تیم آلمان غربی و بایرن مونیخ را نیز در کارنامه‌اش دارد. بکن‌باوئر به‌عنوان بازیکن با بایرن مونیخ 14 عنوان قهرمانی به دست آورد از جمله چهار قهرمانی در بوندس‌لیگا و سه قهرمانی در جام یوفا. او که با لقب «قیصر» شناخته می‌شد با تیم ملی آلمان غربی هم فاتح جام جهانی 1974 و جام ملت‌های اروپا 1972 شد. اسطوره فوتبال آلمان در سال‌های 1972 و 1976 توپ طلای «فرانس فوتبال» را از آن خود کرد.

در تصویر زیر مجسمه گرد مولر اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ دیده می‌شود که در محوطه بیرونی ورزشگاه آلیانتس آره‌نا نصب شده است. او در تاریخ 24 مرداد 1400 در سن 75سالگی درگذشت. مولر که به او لقب «بمب‌افکن» داده بودند، بین سال‌های 1964 تا 1979 در عضویت باشگاه بایرن مونیخ بود و در 607 بازی رسمی برای سرخپوشان مونیخی موفق به ثمر رساندن 566 گل شد. او همچنین در 62 بازی برای تیم ملی آلمان غربی موفق به ثمر رساندن 68 گل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمایت بکن باوئر از وین رونی بکن‌باوئر:قهرمانی حق مسلم چلسی بود

دیگر خبرها

  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • یونیون برلین ۱ - ۵ بایرن مونیخ/ قدرت‌نمایی باوارایی‌ها در برلین + فیلم
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین