Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان توجه صرف به مسائل معیشتی و روزمرگی را از نقشه‎های استکبار دانست و گفت: بزرگان انقلاب اسلامی نگاه جامع و عمیقی برای ایجاد تمدن اسلامی و سعادتمند کردن انسان داشتند. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‎الله رسول فلاحتی امروز در گردهمایی هیئت امنای مجمع  یاران انقلاب اسلامی شهرستان‎های گیلان در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس طلایی‎ترین عصر در تاریخ انقلاب ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان به اقتدار جمهوری اسلامی ایران زیر سایه دین مبین الهی اشاره کرد و عنوان داشت: ملت ایران توانستند زیر سایه اسلام و پیروی از اهل بیت(ع) به تعالی، پیشرفت و بالندگی برسند.

وی با بیان اینکه ایرانی‎ها از همان ابتدا با تمام وجود خود اسلام را پذیرفتند خاطرنشان کرد: ایران اسلامی معتقد به شیعه، تمام  اهداف متعالی که مدنظر ائمه اطهار(ع) و دین مبین اسلام است را در خود دارد.

امام جمعه رشت خطاب به مسئولان: ‌مسئولیت‌های سیاسی ‌را به افراد منحرف از راه رهبر معظم انقلاب نسپاریدامام جمعه رشت: «عدم سازش» با ظالمان مهم‌ترین پیا‌م نهضت عاشورا استامام جمعه رشت: احیای بانکداری اسلامی برای عبور از مشکلات اقتصادی ضرورت دارد

آیت‎الله فلاحتی نیاز امروز بشر را معنویت دانست و تصریح کرد: راه نجات بشریت پیروی از اسلام و اهل بیت(ع) است و امروزه نه تنها شیعیان بلکه تمام مسلمانان و موحدان در سراسر دنیا با تمام وجود خداوند را می‎پرستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروزه شرک و کفر با تمام قوا در مقابل اسلام ایستاده است ابراز داشت: اسلام ناب محمدی همان اسلام شیعه است که موجب سعادت انسان می‎شود اما عده‎ای نادان متوجه این موضوع  نیستند.

وی توجه صرف به مسائل معیشتی و دچار شدن به روزمرگی را از نقشه‎های استکبار دانست و افزود: بزرگان انقلاب اسلامی نگاه دقیق و عمیقی برای ایجاد تمدن اسلامی و سعادتمند کردن انسان داشتند لذا مطالعه دوباره کتاب‎های شهید مطهری ضروری است .

آیت‎الله فلاحتی اقتدار ایران اسلامی را مدیون خداباوری مخلصانه این ملت دانست و گفت: دشمنان در سال 88 برای نابودی نظام اسلامی مصمم بودند اما رهبر معظم انقلاب فتنه آنان را خنثی کرد و انقلاب ما که ثمره خون شهیدان است حفظ شد.

نماینده ولی‎فقیه در استان گیلان با اشاره به تمایل و علاقه مردم دنیا به ملت ایران عنوان کرد: اگرمی‎خواهیم فساد‍‍، بی‎بند و باری و بی‎حجابی در جامعه از بین برود بایستی روش درست امر به معروف و نهی از منکر را به مردم بیاموزیم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان‎ شجاعت را یکی از ارکان مهم برای انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: امروزه امر به معروف و نهی از منکر بالاتر از حضور در جبهه‎های جنگ است.

امام جمعه رشت با تأکید بر فعال کردن مساجد استان گیلان خاطرنشان کرد: یاد خدا افزایش برکت و رزق و روزی را در پی دارد لذا مسئولان بایستی بر پخش شدن اذان سه‎گانه از تمام مساجد استان گیلان اهتمام داشته باشند.

حجت‎الاسلام ولی عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان نیز در این گردهمایی محور فعالیت مجمع یاران انقلاب اسلامی استان را طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و گفت: وحدت و انسجام بین نیروهای ارزشی از رویکردهای مجمع یاران انقلاب است.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود

به گزارش قدس خراسان، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان