Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@08:31:34 GMT

۹۸ درصد اعتبارات اسناد خزانه در فارس جذب شد‌

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۷۰۹

۹۸ درصد اعتبارات اسناد خزانه در فارس جذب شد‌

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی فارس موفق به جذب ۹۸ درصدی اعتبارات اسناد خزانه  فارس در سال ۹۷ شدند. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بابک دایی ‌در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس اظهار داشت: در سال 97 اعتبارات اسناد خزانه استان فارس یک هزار و 113 میلیارد تومان بوده است که 981 میلیارد تومان از آن مربوط به شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و 220 میلیارد تومان نیز مربوط به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تاکنون 131 میلیارد تومان معادل 58 درصد از اعتبارات را جذب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: البته دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تا دو هفته قبل از شروع سررسید برای جذب این اعتبارات مهلت دارند و مهلت آنها تا پایان شهریور نیست‌ اما متاسفانه مهلت دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها امروز تمام است و حتی فرصت جذب  4.5 میلیاردتومان از اعتبارات این حوزه 27 شهریورماه تمام شد و فارس از این اعتبارات محروم ماند.

پایان شهریور مهلت جذب اسناد خزانه؛ 6 دستگاه اجرایی فارس اسناد خزانه خود را جذب نکردندجذب اسناد خزانه در کهگیلویه و بویراحمد 100 درصد افزایش یافتاز بلاتکلیف ماندن 14 میلیارد اسناد خزانه تا شناسایی 50 هزار نفر بیکار در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس با بیان اینکه شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز 963 میلیارد تومان معادل 98 درصد از این اعتبارات را جذب کرده‌اند، افزود: بیش از 220 دستگاه اجرایی و شهرداری‌ها توانستند این اسناد را جذب کنند.

وی با بیان اینکه در حالی مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست افزایش اعتبار دارند که گاها فعالیت برخی از آنها موجب از دست رفتن اعتبارات فارس می‌شود، عنوان کرد: دستگاه‌هایی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان غله به ترتیب 2 میلیارد و 170 میلیون تومان و 5 میلیارد و 300 میلیون تومان اسناد خزانه جذب نکرده دارند که مدیران این دستگاه‌ها صراحتا اعلام کرده‌اند این اعتبار را نمی‌خواهیم و من هم نمی‌دانم دلیل عدم تمایل آنها چیست؟

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جهانشاهی عصر سه شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی گزارشی درباره وضعیت اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی خراسان جنوبی ارائه کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان درامد مصوب در سال مالی ۱۴۰۲ داشتیم که با پیگیری‌های انجام شده تمام این رقم محقق شد.

جهانشاهی با اشاره به اینکه این میزان در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ به صورت کامل محقق شد، بیان کرد: در بخش هزینه‌ای ۹۹۲ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی ما بود که در این بخش ۹۹.۸ درصد اعتبارات استان تخصیص یافته است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش مازاد درآمد استان هم مبلغی تخصیص یافته که بخشی از کسری‌های ما را جبران کرد، اظهار کرد: این اتفاق کمک شایانی به ما کرد که در این زمینه از استاندار خراسان جنوبی تشکر فراوانی داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با اشاره به هزار و ۹۲۹ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی بخش تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای خراسان جنوبی در سال مالی ۱۴۰۲، گفت: در مجموع ۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های استان تخصیص یافته است.

جهانشاهی یادآور شد: در بخش مازاد درآمد ۲.۵ میلیارد تومان به استان تخصیص یافت که با آن بخشی از کسری‌ها جبران شد.

کد خبر 6080105

دیگر خبرها

  • نشاکاری ۱۰ درصد شالیزار‌های فریدونکنار
  • نشاکاری 10 درصد شالیزارهای فریدونکنار
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • ۶۳ درصد از اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شده است
  • ۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • تحقق ۷۶ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی استان یزد
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود