Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:45:34 GMT

سامانه «باور ۳۷۳» به نمایش در آمد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۷۸۱

سامانه «باور ۳۷۳» به نمایش در آمد

ه گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز (یک شنبه) در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی، توانمندی های نیروی پدافند هوایی ارتش به نمایش در آمد.

سامانه سلاح باور ۳۷۳؛ اولین سامانه ارتفاع بلند پدافندی بومی با قابلیت تحرک بالا و توانایی شناسایی ۳۰۰ هدف اولویت بندی ۱۰۰ هدف و درگیری با ۶هدف همزمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه موشکی ارتفاع متوسط مرصاد متحرک: با قابلیت درگیری با انواع هواگردها و موشک‌های کروز و پرنده های بدون سرنشین که به صورت کاملا بومی طراحی، تولید ودر چرخه عملیاتی نیروی پدافند هوایی قرار دارد.

سامانه راداری کنترلی و برد بلند آرش: تکمیل کننده سامانه های کشف و شناسایی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور و از افتخارات نیروی پدافند هوایی در حوزه ساخت و تولید رادارهای پیشرفته و به روز دنیا.

سامانه ارتفاع بلند اس ۳۰۰: با قابلیت درگیری با اهداف در ارتفاع های پست، متوسط و بلند و یکی از مرگبارترین سلاح های پدافندی که در اختیار نیروی پدافند هوایی ارتش قرار دارد.

سامانه راداری پسیو افتاباز: بدون انتشار امواج مغناطیسی قابلیت کشف و شناسایی اهداف هوایی رادارد این سامانه نقش مهمی در پوشش راداری شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور دارد.

سامانه پدافند موشکی ارتفاع بلند اس ۲۰۰:به صورت کامل و مطابق با نیاز پدافند هوایی کشور بهینه سازی و بومی سازی شده است.
سامانه توپخانه ای بومی حائل: سامانه ارتفاع پایین و متوسط پدافندی برای درگیری و انهدام انواع اهداف پرنده و ریز پرنده در ارتفاع کم و قابلیت کشف اهداف بدون انتشار امواج راداری.

سامانه موشکی پانزده خرداد: با قابلیت کشف اهداف تا فاصله ۱۵۰ کیلومتری و درگیری و وانهدام اهداف در برد ۴۵ کیلومتری است، قابلیت تحرک بالا،شناسایی اهداف پنهانکار و درگیری همزمان با ۶ هدف از دیگر توانایی های این سامانه بومی است.

سامانه موشکی تلاش با قابلیت تلفیق با سامانه موشکی ارتفاع بلند اس ۲۰۰ و رفع نیاز درگیری ارتفاع متوسط این سامانه به صورت کاملا بومی و به دست توانمند متخصصین داخلی طراحی و تولید شده است.

گفتنی است، رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز و در آغاز هفته دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد خبر 4724969 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس پدافند هوایی حرم امام خمینی ایران ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف مجلس شورای اسلامی حسن روحانی محمد جواد ظریف اسحاق جهانگیری هیئت دولت انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران هفته دفاع مقدس عربستان سعودی دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان + فیلم
  • جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در اصفهان
  • ببینید | جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • معاریو: پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرد/ کیهان: چیزی بالغ بر 46 درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کردند
  • به نمایش گذاشته شدن پهپادهای انتحاری ارتش
  • سامانه‌های راداری، موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش
  • پهپادهای انتحاری ارتش به نمایش گذاشته شد
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد