Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت و سخنرانی در رژه ملی نیروهای مسلح به بندرعباس سفر کرده است.

مراسم رژه ملی نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور نخستین روز از هفته دفاع مقدس در کنار آب های خلیج فارس در بندرعباس برگزار می‌شود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نماینده ولی فقیه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  سردار " علی آزادی" با صدور پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران پر افتخار و حماسه ساز تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:‌ 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ "روحیه انقلابی" توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و از این رهگذر باید گفت؛ جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در آغازین روزهای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشانی، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است. 

این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا نموده است و این صلابت و کار آمدی مورد اعتراف دوستان و حتی دشمنان انقلاب می باشد. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه سازی‌های آزادگان‌، جانبازان‌، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدوارم، در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده است بیش از پیش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق رسالت های نظام و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • استقبال پاکستان از رئیس جمهور ایران؛ رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • رئیس جمهور وارد پاکستان شد
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد