Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه رفع چالش بیکاری باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گیرد گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تعهد خود را در حوزه اشتغال افزایش دهند. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال استان سمنان اظهار داشت: برای افزایش اشتغال و رونق کسب‌وکار در استان سمنان باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزد| اشتغال دختران فارغ‌التحصیل بیکار بیش از هر موضوعی مورد توجه قرار گیردکارگاه اشتغال‌زایی فرش در پلدختر به بهره‌برداری می‌رسددستور روحانی به مونسان: با گسترش گردشگری نقش بسزایی در تولید و اشتغال ایفا کنیدکردستان| جوانان کارآفرین بیجار که منتظر وعده‌ اشتغالزایی دولت نشدند + فیلمنماینده مردم تبریز در مجلس: دولت امکان ایجاد اشتغال ندارد

وی رونق کسب‌وکار در استان را منوط به اتخاذ تدابیر راهبردی از سوی مدیران دانست و افزود: مسئولان استانی باید گام‌های اساسی برای رونق اقتصادی استان بردارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان سمنان با تأکید بر اینکه باید حمایت‌های لازم برای رونق اقتصادی استان سمنان انجام شود بیان داشت: ارائه تسهیلات برای ایجاد مشاغل کوچک خانگی و روستایی یکی از راهکارها برای رونق اقتصادی استان، کاهش بیکاری و افزایش اشتغال در استان است.

عسگری تأکید کرد: اعتبارات اختصاص‌یافته در حوزه گسترش مشاغل خانگی و روستایی در استان سمنان باید منجر به اشتغال‌زایی شود و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز عزم خود را برای جذب اعتبارات ملی جزم کنند.

وی حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را در درون استان سمنان از سوی مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی یکی دیگر از راهکارهای مهم رونق استان سمنان در حوزه اشتغال و اقتصاد دانست و گفت: این هدف اگر محقق شود نه‌تنها به شاهد افزایش اشتغال خواهیم بود؛ بلکه از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها نیز جلوگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان داشت: باید پرداخت تسهیلات بخش فرش و صنایع‌دستی در دستور کار قرار گیرد و بازار فروش این حوزه نیز موردتوجه مسئولان نیز قرار داشته باشد.

عسگری تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در مورد طرح کارورزی و مشوق‌های لازم بیمه‌ای برای کارفرمایان باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق جلسات خانگی قرائت قرآن در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ بیش از ۷۰۰ محفل خانگی جزخوانی کلام وحی در استان سمنان ثبت سامانه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • رونق جلسات خانگی قرائت قرآن در سمنان
  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • تحلیلی بر پیش نیازهای تحقق شعار سال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲