Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@13:53:45 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برای دربی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۹۱۴

به گزارش صدای ایران از مهر، آبی پوشان تهران پس از یک شکست و دو تساوی در هفته‌های اول تا سوم، از هفته چهارم لیگ برتر میزبان سرخ پوشان تهران هستند. آندره استراماچونی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که سه بازیکنش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
آبی پوشان در حالی برای این بازی آماده می‌شوند که هنوز وضعیت فرشید اسماعیلی مشخص نیست، اما به احتمال زیاد وی به دلیل محرومیت تیمش را همراهی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شیخ دیاباته و فرشید باقری هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند.
در این بازی مثل سه دیدار گذشته سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان خواهد بود و خط دفاعی استقلال هم از ۴ بازیکن شکل می‌گیرد. وریا غفوری مدافع راست و کاپیتان آبی پوشان در این پست حضور دارد و زوج خط دفاعی آبی پوشان هم به احتمال قریب به یقین از سیاوش یزدانی و محمد دانشگر شکل خواهد گرفت.
استراماچونی برای دفاع چپ دو گزینه دارد. میلیچ و زکی‌پور نفراتی هستند که قابلیت حضور در این پست را دارند. اما در این بین احتمال این که میلیچ انتخاب سرمربی آبی‌ها باشد بیشتر است.
علی کریمی می‌تواند انتخاب اول استقلالی‌ها در خط میانی باشد و باتوجه مصدومیت فرشید باقری و آمادگی نسبی روزبه چشمی، این هافبک باتجربه آبیها می‌تواند شگفتانه آنها در این بازی باشد تا کمربند میانی آبی پوشان شکل گیرد.
هرچند استراماچونی انتخاب‌های دیگری مثل ریگی و رضاوند را هم برای این پست دارد، اما بعید است زوجی به جز کریمی- چشمی در این منطقه از زمین شکل بگیرد. اما چنانچه به هر دلیلی چشمی وارد ترکیب نشود، رضاوند و ریگی گزینه‌های قابل اعتمادی برای این بازی هستند.
آبیها برای سمت راست خط میانی دو گزینه دارند. استراماچونی می‌تواند بین داریوش شجاعیان و علی دشتی یکی را برای این منطقه انتخاب کند. تجربه شجاعیان برای دربی بیشتر است و سرعت علی دشتی برای وینگر بهتر است. اگر دشتی انتخاب استراماچونی برای این پست باشد، ممکن است شجاعیان وینگر آبی‌ها در جناح چپ زمین باشد.
چنانچه میلیچ مدافع چپ آبی‌ها در دربی باشد، میلاد زکی پور یکی از بازیکنانی است که ممکن است در پست وینگر چپ به کار گرفته شود.
محسن کریمی هم از بازیکنان آماده این روزهای استقلال است که عملکرد خوبی در هفته‌های ابتدایی لیگ داشته و قابلیت بازی در چند پست از جمله وینگرهای چپ و راست، مهاجم سایه و مهاجم گوش را دارد. اگر قرار باشد کریمی در ترکیب ثابت آبیها قرار گیرد، پست وینگر چپ محتمل ترین جایی باشد که او بازی کند.
شاید گمانه زنی برای خط حمله استقلالی‌ها کار سختی نباشد چرا که آنها گزینه‌های زیادی برای منطقه ندارند. مهدی قائدی که روزهای خوبی را در استقلال سپری می‌کند در کنار مرتضی تبریزی که در غیاب دیاباته به ترکیب ثابت رسیده، محتمل ترین زوج خط حمله آبی پوشان برای دربی هستند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال فوتبال دربی پرسپولیس صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی

دربی شمال لندن در نقطه حساس فصل برگزار می‌شود.

طرفداری | آرسنال و چلسی در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. توپچی‌ها برای قهرمانی و آبی‌ها برای رسیدن به سهمیه اروپایی نیاز مبرمی به پیروزی دارند. 

اطلاعات بازی آرسنال و چلسی بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: سه‌شنبه، 4 اردیبهشت 1403 (23 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه امارات  داوران: سایمون هوپر (داور اصلی) - پیتر بنکس (داور وار) ترکیب اولیه آرسنال و چلسی

آرسنال (3-3-4): رایا | وایت، سالیبا، گابریل، تومیاسو | اودگارد، پارتی، رایس | ساکا، هاورتس، تروسار

نیمکت:

چلسی (1-3-2-4): پتروویپ | گیلچریست، دیساسی، بادیاشیل، کوکوریا | کایسدو، فرناندز | مادوئکه، گلگر، مودریک | جکسون 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند