Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این کار با برگزاری مانور بدون اطلاع قبلی انجام خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت دستگاهها ، نیروها و امکانات امدادی مشخص شود.

وی با اعلام اینکه فصل بارندگی در مازندران از هم اکنون شروع شده است، گفت : با توجه به سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال در برخی از شهرهای استان ، مدیران دستگاه های اجرایی باید اقدام های لازم را پیش از وقوع هر حادثه انجام دهند تا خسارت کمتری در اینگونه موارد وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی اولویت برگزاری مانور سنجش آمادگی را با مناطق بیشتر در معرض سیل دانست و افزود: حتی برای جلوگیری از خسارت های احتمالی باید شهرداران و دهیاری ها با آمادگی بیشتری نسبت به لایروبی انهار اقدام کنند.

این مسئول همچنین گفت : شب گذشته با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره بارندگی و کاهش دما در جلسه مدیریت بحران در سوادکوه شمالی که از مناطق سیل گیر محسوب می شود حضور یافتم و نشست مدیریت بحران برگزار شد و میزان امکانات و آمادگی و هماهنگی میان مدیریان دستگاه های اجرایی مورد سنجش قرار گرفت که خوشبختانه نتیجه خوب و رضایت بخش بود.

سیل و سیلابی که اواخر اسفند ۹۷ و اوایل فروردین امسال طی دو مرحله در مازندران جاری شد، دستکم ۱۲ شهرستان استان را تحت تاثیر قرار داد و بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

سوادکوه شمالی ، سوادکوه و سیمرغ سه منطقه پرخسارت در این سیل و سیلاب بودند، حادثه ای که به حدود هفت هزار خانه خسارت زده بود.

۷۳۳۴/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث طبیعی مازندران مدیریت بحران امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در محورهای استان از جمله هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان اعلام کرد.

‌وی افزود: از نظر شرایط جوی شاهد مه گرفتگی در محور سوادکوه محدوده گدوک و ارتفاعات کوهستانی هستیم.

کد خبر 6087163

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • شرایط ترافیکی و جوی در راه‌های مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود