Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض استقلال درباره کارت زرد دوم فرشید اسماعیلی رد شد و هافبک محوری استقلال در دربی غایب خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، شکایت استقلال در رابطه با عملکرد داور دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان و اعتراض به کارت زرد دوم فرشید اسماعیلی رد شد و بدین ترتیب هافبک این تیم قطعاً در دربی حاضر نخواهد بود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باتوجه به اینکه کمیته داوران در اظهار نظر کارشناسی، عملکرد داور دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال را از مصادیق اشتباه فاحش موضوع بند ٣ ماده ١٥ مقررات انضباطی ندانسته لذا حکم بر رد اعتراض باشگاه استقلال صادر و اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس فرشید اسماعیلی کمیته انضباطی تابناک ورزشی اخراج محرومیت دربی رد اعتراض پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، هر ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور جوانان در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه‌های شهرستان مسجد سلیمان هستیم که این حضور خالی از خطر و حادثه نیست.طی دو سال اخیر بارها خبر غرق شدن جوانان در شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی شنیده شده و بنا بر شنیده ها از سال ۱۴٠٠ تاکنون حدود ۶٠ نفر از جوانان این سه شهر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند و هیئت شنا مسجدسلیمان علیرغم کمبود امکانات و تجهیزات به تنهایی جور خارج کردن غرق شدگان را کشیده است.


رسانه های شهرستان و مسئولان سابق نجات غریق شهرستان مسجدسلیمان بارها این مسئله را فریاد زده اند اما همچنان شاهد اخبار غم انگیز از دست دادن جوانان‌مان هستیم. بی شک احداث پایگاه ساحلی در منطقه ای چون پل لالی می توانست به کاهش تلفات کمک کند.چند روز گذشته نیز میثم مرادی غواص و نجات غریق مسجدسلیمانی در حین انجام وظیفه داوطلبانه خود در قبال همشهری غرق شده که چندی پیش دچار سانحه شده بود به دلیل کمبود امکانات و فرسودگی وسایل غواصی جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • تبعات یک خوشحالی؛ دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد