Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: به واسطه اطاعت محض از رهبری و مقاومت و ایستادگی جوانان در هشت سال دفاع مقدس٬ امروز نظام سلطه به خود اجازه نمی‌دهد علیه ملت ایران طراحی نظامی شکل دهد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد سرهنگ ابوالقاسم چمن امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: خوی دشمنی و تجاوزگری دشمن بعثی و نظام سلطه در جنگ هشت سال دفاع مقدس با ملت ایران بر همگان آشکار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز سخنرانی روحانی در مراسم رژه نیروهای مسلحفرمانده سپاه شهرستان البرز: دفاع مقدس باید در طول تاریخ ما جریان داشته باشد60 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه دشمن بعثی در جنگ نابرابر و ناجوانمردانه هشت سال دفاع مقدس و به ملت بی پناه و به ملتی که تازه انقلاب خود را متولد شده دیده بودند حمله کردند٬ افزود: با اینکه رزمندگان در جنگ هشت سال دفاع مقدس دست خالی بودند اما با مقاومت و ایستادگی در برابر حمله ناجوانمردانه و اطاعت محض رهبری و با عمل انقلابی و با بصیرت به تکلیف شرعی خود عمل کردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی آزادی امروز را نتیجه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: دفاع مقدس نگاه دشمنان به انقلاب اسلامی را تغییر داد و امروز این تجربیات دفاع مقدس و تجربه فتنه‌هایی که با پیروزی و سربلندی پشت سر گذاشتیم پیش روی جوانان است.

چمن با اشاره به صبر و مقاومت جوانان در هشت سال دفاع مقدس٬ خاطرنشان کرد: به واسطه اطاعت محض از رهبری و مقاومت و ایستادگی جوانان در هشت سال دفاع مقدس امروز نظام سلطه به خود اجازه نمی‌دهد علیه ملت ایران طراحی نظامی شکل دهد و این از برکت دفاع مقدس بود. چراکه رمز پیروزی در دفاع مقدس توکل به خدا و اطاعت از ولی فقیه زمان است.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران

سباستین لکورنو در مصاحبه‌ای با روزنامه فرانسوی لوپاریزین Le Parisien مدعی شد که حضور فرانسه در منطقه به کنترل تشدید تنش کمک کرده است.

وی ضمن حمایت از اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه ادعا کرد: ایران تاکنون از طریق عوامل خود غیرمستقیم عمل کرده است، اما شنبه گذشته اقدام به حمله مستقیم به اسرائیل کرد.

وزیر دفاع فرانسه در ادامه لفاظی‌های خود با تحلیل احتمال گسترش درگیری در خاورمیانه ادعا کرد در پشت جنگ اسرائیل علیه غزه، سایه تهران با دستور کار بی ثباتی منطقه نهفته است و این موضوع می‌تواند تهدیدی برای اروپا هم باشد.

فرانسه از حامیان رژیم صهیونیستی و سیاست نسل کشی آن فرانسه اخیرا اعلام کرد در رهگیری تعدادی از پهپاد‌ها و موشک‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی نقش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه