Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز موضوع وضعیت درآمد شهرداری تهران بررسی شد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی در حاشیه صد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با آقای حناچی شهردار تهران و معاون مالی شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این جلسه پیرامون وضعیت درآمدی شهرداری تهران بود و با توجه به اینکه اعضای شورای شهر تهران در جلسات قبلی نسبت به درآمد شهرداری نگران بودند به همین دلیل آقای شهردار گزارشی را در این ارتباط مطرح کرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه نیز اعضای شورای شهر تهران تذکرات و بحث‌های متعددی را مطرح کردند و در واقع درباره بودجه نفد و غیرنقد شهرداری بحث و تبادل نظر شد.

هاشمی ادامه داد: در حال حاضر در بحث درآمد نقد حدود 90 درصد شهرداری تهران توانسته است این بودجه را محقق کند اما در بحث غیرنقد با مشکلاتی روبروست که در این جلسه در این زمینه بحث شد.

وی در پایان گفت: یکی از منابع درآمدی در بودجه شهرداری مبلغ 9 هزار میلیارد تومان از بخش شهرسازی و فروش براساس طرح تفصیلی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زهرا نژادبهرام در حاشیه صد‌وشصت ششمین جلسه شورای شهر تهران اشاره کرد: در حال حاضر کمیته‌ای که ریاست آن به عهده علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران است موضوع تابلوهای شهید را پیگیری می‌کند و هنوز گزارشی ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهر اعم از شورا و شهرداری به این موضوع پرداخته است و براساس اظهارات شهردار تهران با افراد خاطی در ارتباط با حذف عنوان شهید برخورد خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شورای شهر تهران ادامه داد: بزودی از تمثال 2 هزار شهید در شهر تهران با حضور شهرداری در 22 منطقه از تهران رونمایی خواهد شد.

شهردار تهران: هنوز گزارشی در ارتباط با حذف عنوان شهید به دست شهرداری نرسیده استعلی اعطا مسئول کمیته بررسی حذف عنوان شهید از معابر تهران شدقناعتی: باید با پیمانکاران مقصر در حذف عنوان شهید برخورد شود؛ شهرداری عذرخواهی کند

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران

نشست مشترکی با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیران ارشد حوزه معاونت و معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره سازوکار انتقال قرارداد‌های حفظ و نگهداشت پل‌های مکانیزه در روز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شده است. همچنین نشست مشابهی با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره ملاحظات ترافیکی تغییر ساختار پل‌های مکانیزه در روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شده است.

بر همین اساس، نخستین جلسه شورای معاونین فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳، با دستور ارائه گزارش عملکرد پل‌های عابر مکانیزه سراسر تهران، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در محل معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پیگیری‌های لازم برای انتقال حقوقی مسئولیت حفظ و نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت از سازمان زیباسازی شهر تهران به سازمان عمرانی مناطق شهر تهران، بر اهمیت نظارت مستمر و بازدید‌های میدانی از نحوه عملکرد پل‌های مکانیزه تاکید کرد.

معاون شهردار تهران، کارکرد بدون اختلال ۴۴۹ یونیت پل‌های مکانیزه عابر پیاده پایتخت را بسیار با اهمیت دانست و تاکید کرد، در ازای چالش عملکردی هر یک از پل‌ها باید به سرعت، علت اختلال عملکرد شناسایی و اقدام لازم برای رفع آن انجام شود. حق‌بین با اشاره به استفاده روزمره و مستمر مردم از این زیرساخت‌های شهری، خدمت‌رسانی مطلوب در بخش پل‌های مکانیزه به شهروندان را امری ضروری خواند و بر تامین مالی به موقع پیمانکاران برای رفع ایرادات و پیگیری تعهدات پیمانکاران در حوزه نگهداشت پل‌های مکانیزه تاکید کرد.

در بخش دیگری امانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران، از معاونین فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه در خواست کرد، نظارت‌های دوره‌ای و ارائه گزارش‌های مرتبط با ذکر جزییات را در اولویت حوزه فعالیتشان قرار دهند.

در ادامه معاونین فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه، گزارشی از وضعیت پل‌های عابر مکانیزه مناطق خود به تفکیک و بر اساس کیفیت عملکرد پل‌ها در یک ماه گذشته ارائه دادند و آسیب‌شناسی درباره اختلال عملکرد هر یک از ۱۱۱ پل مکانیزه تهران و ۴۴۹ یونیت پله برقی صورت گرفت.

معاون شهردار تهران، رسیدگی به وضعیت کنونی پل‌های عابر تهران را از اولویت‌های رفع و رجوع مسائل شهر برشمرد. حق‌بین تغییر متمایز و ملموس وضعیت پل‌های مکانیزه بر اساس آسیب‌شناسی‌های دقیق به کمک بازو‌های فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه را از دیگر وظایف سازمان عمرانی مناطق شهر تهران مناطق برشمرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جلسه آتی کمیته ساماندهی پل‌های شهر تهران، برای رفع اختلال عملکرد پل‌های مکانیزه معیوب تهران، بر اساس ارزیابی‌های تخصصی و میدانی تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع:  روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران/ سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد