Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهنمای پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی در سال تحصیلی ۹۹ -۹۸ دانشگاه آزاد منتشر شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به اعلام نتایج دوره‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد، راهنمای پذیرفته‌شدگان نهایی برای ثبت نام در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹ -۹۸ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت کنندگان در گزینش مذکور می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.net از نتیجه آن مطلع شوند.
زمان و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام
پذیرفته شدگان همه رشته ها باید شخصاً در روزهای یکشنبه ۳۱ شهریورماه و دوشنبه اول مهرماه ۹۸ بــا در دســت داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام بــه واحد‌های ذیربط که نشانی و تلفن آن‌ها در سامانه اینترنتـی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir وهمچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان واحد‌های علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، تهران شرق، بروجرد، سنندج، خوراسگان، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، شیراز، پرند، مشهد، همدان، اراک و شهرری جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحد‌ها مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفتـه‌شـدگان در روز و ساعت مقـرر بـه منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خـارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خـارجی مقـیم متعاقـب انجـام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌هـای اقـامتی اتبـاع مزبور و اعلام رسمی آن توسـط آن اداره خواهـد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

مدارک لازم برای ثبت‌نام
پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته لازم است اصل دیپلم کامل یـا اصـل گـواهی قبـولی پایـان تحصیلات نظام‌قدیم متوسطه، اصل گواهی اتمـام دوره پـیش‌دانشگاهی و یا اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام جدید متوسطه به همراه تصویر آنها، اصل شناســنامه عکس‌دار و دو برگ تصـویر از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شــش قطعــه عکــس ۴*۳ تمــام‌رخ که اخیراً تهیه و مشخصات پذیرفته‌شده در پشـت آنهـا نوشـته شـده باشـد (بـرای مشمولین ۱۲ قطعه)، اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص‌کننـده وضـعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته‌شدگان مرد و تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت‌نـام ازجمله مدارک لازم برای ثبت‌نام است.

مشمولان دیپلمه‌ای که با استفاده از تعهدات خدمتی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی از خدمت دوره ضرورت معاف می‌باشند و معافیت آن‌ها پس از انجام تعهد مقرر صادر می‌گردد، باید موافقت نامه رسمی از وزارتخانه یا سازمان متبوع را ارائه دهند.

افرادی که به عنوان سرباز معلم مشغول خدمت وظیفه عمومی هستند، برای ثبت نام لازم است با مجوز وظیفه عمومی از خدمت ترخیص شوند. شاغلین نیرو‌های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران باید گواهی موافقت و معرفی سازمان مربوطه را ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو بدون کنکور پذیرش براساس سوابق تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد