Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم پیونگ یانگ با حضور ایران، روز جمعه در پایتخت کره شمالی آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری آریا، در این جشنواره بیش از 400 فیلم داخلی و خارجی از جمله 26 فیلم از چین با یکدیگر رقابت خواهند کرد. فیلم‌هایی که برای نمایش انتخاب شده اند از کشور‌های چین، روسیه، کره شمالی، بلاروس، ایتالیا، ایران و سایر کشور‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 فیلم چینی از جمله «زمین سرگردان» به همراه 17 فیلم دیگر برای رقابت در این جشنواره انتخاب شده اند.
جونگ یونگ نام، مدیر اداره ملی صنعت تصاویر پویای کره شمالی در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: رویداد امسال که آرمان‌های استقلال، صلح و دوستی را دنبال می‌کند به تقویت تبادل دیدگاه‌های فیلم سازان در دنیا و توسعه صنعت فیلم کمک می‌کند.
هیأت داوران این جشنواره متشکل از پنج داور از کشور‌های روسیه، چین، کوبا، سوئد و کره شمالی هستند. این داوران برندگان چندین جایزه از جمله جایزه شعله برای بهترین فیلم را انتخاب می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حضور ایران پیونگ یانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

ایسنا/هرمزگان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از حضور دو مستدساز هرمزگانی در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی خبر داد.

انوشیروان پیشدار امروز ۲۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اظهار کرد: محمد بشیریان زاده با فیلم (باسنک) و مهدی فلاحی با فیلم (مادر کوچ) دو مستدساز هرمزگانی هستند که در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در بخش رقابتی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: این جشنواره با هدف نمایش زیست‌بوم، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی و گردشگری ملموس و ناملموس اقوام ایرانی و معرفی استعدادها، در قالب‌های فیلم داستانی، مستند و پویانمایی برای شناسایی و معرفی برترین آثار برگزار می‌شود.

نخستین دوره این جشنواره با شعار « اقوام، ریشه ایران زمین» توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران شناسی کشور به دبیری کمال تبریزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید مقام آمریکایی از مرز بین دو کره و یک پیام برای چین و روسیه
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • واشنگتن و متحدانش به‌دنبال راه‌های جدید اجرای تحریم‌های کره شمالی
  • حضور ایران در بینال ونیز با آدم‌های جشنواره فجر چگونه است؟
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار با چین
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار و بلندمدت با چین
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • حضور «ببعی» و «کارتونی ها» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو