Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@19:06:45 GMT

قیمت خودرو‌های داخلی ۳۱ شهریور ۹۸

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۲۵۸۵

قیمت خودرو‌های داخلی ۳۱ شهریور ۹۸

قیمت خودرو‌های داخلی ۳۱ شهریور ۹۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودروهای داخلی قیمت خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر

تین نیوز

اردیبهشت کجا بریم مسافرت؟ از ارتفاعات سرسبز کردستان و شیراز با عطر بهار نارنج تا چشم اندازی زیبای ارس در جلفا، اگر قصد سفر دارید، ایران در اردیبهشت مملو از جاهای دیدنی است. اما اگر قصد دارید تا یک سفر خارجی را تجربه کنید، بالی، ترکیه، دبی، ارمنستان یا گرجستان می توانند گزینه مناسبی برای یک سفر بهاری باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از رسانه قطبنما، در اردیبهشت ۱۴۰۳، علاوه بر روزهای جمعه، روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت نیز پشت سرهم تعطیل است و تورهای زیادی در این تعطیلات برگزار می شود که قیمتشان نسبت به اواخر اردیبهشت ماه کمی گران تر است. بررسی کارشناسان «رسانه قطبنما» نشان می دهد قیمت تورهای اردیبهش ماه، اعم از داخلی و خارجی، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش محسوسی یافته است که ناشی از نوسانات نرخ ارز و مشکلات اقتصادی است. 

در این مطلب، ۲۴ مقصد جذاب برای یک سفر اردیبهشتی را به شما معرفی می شود.قیمت حدودی تورها نیز با بررسی آژانس های مسافرتی آنلاین و آفلاین معتبر اشاره شده است. در این بررسی، مبدا تورها، تهران درنظر گرفته شده است. 

پیش از ادامه باید بدانید قیمت تورها، به دلیل تفاوت در شیوه حمل ونقل، مدت تور، نوع اقامتگاه، تعداد وعده های غذایی، تور لیدر، گشت در مقصد و غیره متفاوت است. توصیه می شود برای اطلاع از جزئیات هر تور به آژانس های مسافرتی آنلاین و آفلاین معتبر مراجعه کنید. علاوه بر این، شما می توانید بدون تور و به صورت شخصی نیز به این مقاصد سفر کنید و هزینه سفر به صورت شخصی، با هزینه هایی که در ادامه برای هر کدام از مقاصد آمده متفاوت است.

  مقاصد سفرهای داخلی اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱. کردستان؛ بهشت در اردیبهشت

فرقی نمی کند در کدام فصل به کردستان سفر کنید، این استان کوهستانی با آب وهوای معتدل و مطبوع، در تمامی فصول سال زیبا است؛ اما کردستان در بهار، به ویژه در اردیبهشت، به اوج زیبایی خود می رسد. از هورامانات گرفته تا زریوار، از مریوان تا پالنگان و از هجیج تا پیرشالیار، دامان این استان در اردیبهشت سبزِ سبز می شود. 

تور کردستان در اردیبهشت ۱۴۰۳، به صورت ترکیبی و زمینی به مقصد مریوان، زریوار، هجیج، اورامانات، پیر شالیار و غیره برگزار می شود. قیمت یک تور ۳.۵ روزه، از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شروع می شود و به حدود ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می رسد. 

۲. ترکمن صحرا؛ در سرزمین اسب های وحشی 

بهترین زمان برای سفر به ترکمن صحرا در استان گلستان، اردیبهشت ماه است. در این ماه، دمای هوا همچنان خنک و بهاری است و ترکمن صحرا با کوه های سرسبز، رودخانه های پر آب و طبیعتی چشم نواز، آنقدر زیبا است که نمی توانید از آن چشم بردارید. گنبد کاووس، آبشار کبودوال، هزار دره، گورستان باستانی خالدنبی، آرامگاه عالم بابا، جزیره آشوراده، تماشای اسب های ترکمن و نوای شنیدنی دوتار ترکمنی، تنها برخی از جاذبه های سفر به ترکمن صحرا هستند. 

تور ترکمن صحرا در اردیبهشت ۱۴۰۳، به صورت زمینی و ۲.۵ تا ۳ روزه برگزار می شود. قیمت تورها به این مقصد از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می شود و به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم می رسد. 

۳. مشهد؛ زیارت در هوای اردیبهشتی

مشهد در همه فصول سال مملو از زائر و گردشگر است اما در اردیبهشت ماه دیگر خبری از ازدحام مسافر در این شهر زیارتی محبوب نیست و می توانید در کنار زیارت از جاهای دیدنی مشهد نیز دیدن کنید.

قیمت تور ۳ روزه هوایی مشهد در اردیبهشت ۱۴۰۳، از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. 

۴. ایلام؛ زیبای ناشناخته

ایلام، استانی کمتر شناخته شده، در فصل بهار یکی از محبوب ترین مقاصد طبیعت گردان و اهالی سفر است، تا از دیدن زیبایی مسحورکننده کوه های سرسبز، رودخانه ها و آبشارهای پرآب و دشت های وسیع لذت ببرند. آب وهوای ایلام در اردیبهشت مطبوع و دلنشین است و این ماه را به زمانی مناسب برای بازدید از غار زینه گان، تنگ رازیانه، سیمره، دریاچه دوقلو سیاه گاو، قلعه والی، تنگه کافرین و غیره، تبدیل می کند. 

قیمت تور زمینی تنگه کافرین ایلام در اردیبهشت ۱۴۰۳ که به صورت ۳.۵ روزه برگزار می شود، بین ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون تومان متغیر است. 

۵. سوباتان؛ مهمانی در میان ابرها

بارش های بهاری اردیبهشت ماه، در سوباتان درست مثل آب حیات است و حالا این ییلاق زیبا پر از گل های شقایق است که در میان دامان سبز ییلاق روییده اند. اگر هدف از سفرتان به سوباتان، تجربه یک آب وهوای بهشتی و یک دشت خفته در مه است؛ بهترین زمان برای سفر به این ییلاق، همین اردیبهشت ماه است.

قیمت تور ۲.۵ تا ۳ روزه سوباتان در اردیبهشت ۱۴۰۳ بین ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

۶. چهارمحال وبختیاری؛ بام ایران

اگر اهل طبیعت گردی باشید نمی توانید چشم روی طبیعت بکر استان چهارمحال و بختیاری ببندید. یکی از جاذبه های طبیعی این استان آبشار زرد لیمه است که یکی از زیباترین آبشارهای چهارمحال و بختیاری است. این آبشار با عرض ۶۵ و ارتفاع ۴۰ متر، در ردیف عریض ترین آبشارهای ایران قرار دارد. آبشار زرد لیمه در دل کوه های زاگرس قرار گرفته است و مسیر دسترسی به آن از میان صخره های بزرگ و کوچک می گذرد. در فصل بهار، به ویژه در اردیبهشت ماه، زرد لیمه پرآب و پرقدرت است و با سبزشدن جنگل های بلوط زاگرس، این آبشار بیشتر به یک بهشت دست نخورده شبیه است.

در اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت تور ۲.۵ الی ۳.۵ روزه آبشار زرد لیمه، بین ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

۷. خوانسار؛ دشت لاله های واژگون 

شهر خوانسار در ۱۵۰ کیلومتری اصفهان، مقصدی است که در همه فصول سال زیبا است اما اگر اردیبهشت ماه را از دست بدهید، دیگر نمی توانید لاله های واژگون در دامنه گلستان کوه خوانسار را ببینید. این لاله های زیبا عمر کوتاهی دارند اما آنقدر زیبا هستند که طبیعت گردان زیادی را به این شهر می کشانند.

تور زمینی ۲ تا ۳.۵ روزه خوانسار که شامل بازدید از دشت لاله های واژگون، کوچه باغ های خوانسار، ارگ تاریخ گوگد و غیره است، در اردیبهشت ۱۴۰۳، از حدود ۵ میلیون تومان آغاز می شود و به ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم می رسد.

۸. جلفا؛ همسفر با ارس

جلفا شهری سرسبز و زیبا در مرز ایران، آذربایجان و ارمنستان است؛ شهری با پیشینه تاریخی که به کلیساهای زیبا و قدیمی خود شهره است و رودخانه مشهور ارس را در خود جای داده. این شهر زیبا که بیشتر به عنوان یک منطقه آزاد تجاری شناخته می شود، در اردیبهشت آب هوایی خنک و دلچسب دارد و با سبز شدن دامنه کوه ها و دشت ها و پرآب شدن آبشارها، در کنار خروش رودخانه ارس، مقصدی محبوب برای اهالی سفر است.

تور جلفا معمولا به صورت ترکیبی و به مقصد جلفا، تبریز، کندوان یا ارسباران برگزار می شود و قیمت تورهای ۳.۵ تا ۴ روزه جلفا در اردیبهشت ۱۴۰۳، بین ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا حدود ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان متغیر است. 

۹. کاشان؛ هزار سال با جشن گلاب

کاشان در اردیبهشت مقصد گلاب گیری است تا با عطر خوش گل های محمدی مسحورتان کند. قیمت تور یک روزه کاشان که به نام تور گلاب گیری کاشان نیز شناخته و شامل بازدید از ابیانه یا نیاسر نیز می شود، در اردیبهشت بین ۸۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

۱۰. شیراز؛ همراه با رقص شکوفه های بهارنارنج

اگر دوست دارید طعم عطر خوش بهارنارنج را استشمام کنید و از آ ب وهوای مطبوع شیراز لذت ببرید، اردیبهشت آخرین فرصت برای سفر به این شهر بسیار زیبا است. در سفر به شیراز از تخت جمشید گرفته تا پاسارگاد، دروازه قرآن، آرامگاه حافظ، بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، روستای قلات و غیره گزینه های زیادی برای بازدید پیش رو دارید؛ پس وقت را از دست ندهید.

تور شیراز به صورت هوایی و زمینی برگزار می شود. قیمت تور هوایی ۳ روزه شیراز در اردیبهشت ۱۴۰۳، از حدود ۴.۷ میلیون تومان آغاز شده و تا ۱۵ میلیون تومان هم می رسد. قیمت تور زمینی ۳ تا ۴ روزه شیراز در اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز که با قطار یا اتوبوس برگزار می شود، نیز بین ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا  ۱۰ میلیون تومان است.

۱۱. ماسال، ییلاق در اردیبهشت

ییلاق های گیلان در اردیبهشت ماه نیازی به توصیف ندارند، اما اگر به دنبال زیباترین ییلاق های گیلان در فصل بهار هستید، باید در اردیبهشت ماه به سمت ماسال حرکت کنید. شهر ماسال سرزمین جنگل، آبشار، رودخانه و ییلاق های خفته در مه است و در اردیبهشت ماه آنقدر سرسبز و زیبا است که هوش از سرتان می پراند.

تورهای مختلفی به مقصد ماسال برگزار می شود که به صورت ترکیبی با مقاصدی مثل جنگل گیسوم یا ماسوله است. در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ قیمت تور ۲ الی ۳.۵ روزه زمینی ماسال بین ۳ میلیون تومان الی ۵ میلیون تومان است.

۱۲. هرمزگان؛ سرزمین جزیره ها

هرمزگان از بندرعباس گرفته تا کیش، قشم، هنگام و غیره، جاهای دیدنی زیادی دارد که هر ساله در همه فصول، مسافران زیادی را به این استان می کشاند. جزایر کیش، قشم و هنگام از محبوب ترین مقاصد گردشگری این استان است که هم جاذبه های طبیعی و تاریخی و سواحل زیبایی دارند و هم می توانید در این جزایر خرید کنید.

اگر در نوروز فرصت سفر به جزیره کیش را نداشته اید، اردیبهشت ماه زمان خوبی برای سفر به این جزیره است؛ چرا که هوا هنوز آنقدر گرم نشده است و دیگر خبری از ازدحام گردشگران نیست. قیمت تور ۴ روزه هوایی کیش در اردیبهشت ۱۴۰۳ بین ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۳ میلیون تومان است.

مقاصد خارجی در اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد سفر خارجی در اردیبهشت ۱۴۰۳ را دارید، برای برخی کشورها باید ابتدا اقدام به دریافت ویزا کنید. در سفرهای خارجی، همچنین عوارض خروج از کشور نیز به هزینه های سفر اضافه می شود. در ادامه، مقاصد جذاب خارجی را معرفی می کنیم که اردیبهشت ماه، یکی از بهترین زمان های سفر به آن هاست.

۱. هند؛ سرزمین رنگ ها

دهلی، آگرا و جیپور، نام سه شهر مشهور هند است که به مثلث طلایی معروف هستند. گردشگرانی که به این سه شهر سفر می کنند شانس دیدن زیباترین جاذبه های طبیعی و تاریخ هند را دارند. البته باید بدانید، آب وهوای هند در ماه اردیبهشت خیلی گرم است؛ پس کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی را فراموش نکنید.

قیمت تور ۸ روزه دهلی، آگرا و جیپور در اردیبهشت ۱۴۰۳، حدود ۳۹ تا ۴۷ میلیون تومان است.

۲. ارمنستان؛ سرزمین دریاچه ها و رودخانه ها

اردیبهشت بدون شک بهترین زمان برای سفر به ارمنستان است. دمای هوای این کشور کوهستانی در این فصل، آنقدر مطبوع است که به سختی می توانید در خانه بمانید. قیمت تور هوایی ۵ تا ۶ روزه ارمنستان در اردیبهشت ۱۴۰۳ که به مقصد ایروان برگزار می شود، بین ۱۶ میلیون تومان تا حدود ۴۰ میلیون تومان است.

۳. بالی؛ سفر به جزیره خدایان

 

جزیره بالی در اردیبهشت مملو از گردشگرانی است که برای لذت بردن از سواحل زیبا و طبیعت چشم نواز، به جزیره خدایان سفر کرده اند. اگر قصد سفر به بالی را دارید باید بدانید در اردیبهشت ماه در این جزیره خبری از باران نیست و هوا معتدل است. 

قیمت تور ۸ روزه بالی در اردیبهشت ۱۴۰۳، از حدود ۷۰ میلیون تومان آغاز می شود و به ۱۸۱ میلیون تومان هم می رسد. 

۴. ژاپن؛ بزم شکوفه های گیلاس

اگر در اردیبهشت به ژاپن سفر کنید، با دیدن انبوه شکوفه های صورتی رنگ گیلاس که جای جای این کشور را آراسته اند، شگفت زده خواهید شد. ژاپن در هر فصلی زیبا است و شگفتی های زیادی دارد اما در اردیبهشت ماه آب وهوای معتدل با رطوبت قابل قبول، این سفر را دلنشین تر خواهد کرد. تورهای ژاپن اغلب ترکیبی از سفر به شهرهای مختلف این کشور مثل توکیو و اوزاکا است. 

قیمت تور ۱۰ تا ۱۲ روزه ژاپن در اردیبهشت ۱۴۰۳، بین ۳ هزار و ۲۰۰ تا ۳ هزار و ۴۰۰ دلار است. باید به این مبلغ، هزینه بلیط هواپیما را هم اضافه کنید. 

۵. مالدیو؛ بهشت روی زمین

مالدیو زیبا یک مقصد رویایی است که در لیست سفر مسافران زیادی قرار دارد. اردیبهشت ماه، بهترین زمان برای سفر به این مقصد ساحلی شگفت انگیز است؛ چرا که فصل بارش باران های موسمی از راه نرسیده و سواحل مالدیو با انواع تفریحات هیجان انگیز آبی میزبان مسافران است. 

قیمت تور ۵ روزه مالدیو در اردیبهشت ۱۴۰۳، بین ۵۴ میلیون تومان تا ۲۲۰ میلیون تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش محسوسی یافته است. 

۶. قبرس شمالی؛ گوهر مدیترانه

بهار یکی از زیباترین فصل ها برای سفر به قبرس شمالی است تا از دیدن سواحل این کشور لذت ببرید. گردشگران ایرانی برای سفر به قبرس شمالی نیازی به ویزا ندارند و تنها با داشتن پاسپورت و بلیط رفت و برگشت، می توانند وارد این کشور شوند. قبرس شمالی در اردیبهشت ماه آب و هوای دلنشینی دارد و خبری از بارندگی نیست؛ روزها هم به اندازه کافی بلند است تا از تفریحات آبی و غیرآبی استفاده کنید. 

قیمت تور ۵ روزه قبرس شمالی در اردیبهشت ۱۴۰۳، حدود ۳۶ تا ۷۵ میلیون تومان برآورد می شود. 

۷. ترکیه؛ مقصدی برای همه فصول

ترکیه مقصد همیشه محبوب مسافران ایرانی است؛ اما اگر دوست دارید ترکیه را در زیباترین شکل ممکن تجربه کنید، اردیبهشت بهترین انتخاب است. تورهای زیادی به مقصد ترکیه برگزار می شود که در این بین دو مقصد استانبول و آنتالیا طرفداران بیشتری دارد. 

قیمت تور هوایی ۴ روزه استانبول در اردیبهشت ۱۴۰۳، بین حدود ۹ میلیون تومان تا ۳۵ میلیون تومان است. قیمت تور هوایی ۷ روزه آنتالیا هم از حدود ۱۱.۵ میلیون شروع شده و به ۱۰۸ میلیون تومان نیز می رسد. قیمت تور زمینی ۴ روزه وان هم بین ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

۸. دبی؛ سفر به سرزمین آسمان خراش ها

اگر سفر به دبی در برنامه سفرتان قرار دارد، بهتر است عجله کنید و در اردیبهشت امسال سفر خود را انجام دهید. هوای دبی در اردیبهشت مطبوع و دلنشین است و هنوز خبری از گرمای شدید تابستان است. از سوی دیگر، دمای آب برای شنا کردن و تفریحات آبی در این ماه بسیار مناسب است. برای سفر به دبی، نیاز به ویزا دارید. 

قیمت تور ۴ روزه دبی در اردیبهشت ۱۴۰۳، از ۱۶ میلیون تومان شروع شده و به ۸۵ میلیون تومان هم می رسد.

۹. گرجستان؛ ملاقات با اروپا در آغوش آسیا

با فرارسیدن بهار و شکوفه دادن درختان، گرجستان که محل ملاقات دو قاره آسیا و اروپا است، سرسبزتر و زیباتر از همیشه است. با آمدن اردیبهشت هوای گرجستان آنقدر دلنشین است که اصلا دوست ندارید خود را در هتل حبس کنید. تورهای گرجستان اغلب به مقصد دو شهر معروف این کشور، یعنی تفلیس و باتومی برگزار می شود. اگر قرار است در اردیبهشت این تور را رزرو کنید، به خاطر داشته باشید، باتومی شهری ساحلی است و دمای آب دریا در اردیبهشت برای شنا کردن و تفریحات آبی کمی سرد است. 

قیمت تور ۴ روزه هوایی تفلیس در اردیبهشت ۱۴۰۳، بین ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۲۷ میلیون تومان متغیر است. قیمت تور ۴ روزه هوایی باتومی نیز از ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است. تور ترکیبی تفلیس و باتومی نیز از تورهای پرطرفدار گرجستان است.

۱۰. عمان؛ مروارید خلیج فارس

عمان یکی از زیباترین کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان است که به داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوع و فرهنگ غنی عربی شهره است. اگرچه عمان کشور گرمی است اما در اردیبهشت ماه هنوز هم می توانید به دور از گرمای سوزان عمان از این کشور دیدن کنید.

قیمت تور ۴ تا ۵ روزه عمان در اردیبهشت ۱۴۰۳، بین ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵۸ میلیون تومان است.

۱۱. مالزی؛ سرزمین شگفتی ها

مالزی با ترکیب برج های دوقلو و آسمان خراش های شگفت انگیز کوالالامپور و جزایر رویایی لنکاوی، پنانگ و غیره، یکی از زیباترین کشورهای آسیایی است که هرساله گردشگران زیادی دارد. این کشور در نزدیکی خط استوا قرار دارد و آب و هوای آن در اغلب روزهای سال بارانی و مرطوب است. رطوبت هوای کوالالامپور، پایتخت مالزی، نیز در ماه اردیبهشت شروع به افزایش پیدا می کند اما دمای هوا هنوز مطبوع است و گرمای هوا مزاحم گشت وگذارتان نمی شود.

قیمت تور ۸ روزه کوالالامپور مالزی در اردیبهشت ۱۴۰۳ از ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود و حتی به ۱۵۱ میلیون تومان هم می رسد.

۱۲. تایلند؛ سرزمین لبخندها

چه به جاذبه های تاریخی علاقه مند باشید و چه از تماشای مناظر طبیعی منحصربه فرد لذت ببرید، تایلند مقصدی برای همه سلیقه ها است. اگرچه میزان بارندگی های تایلند در ماه اردیبهشت افزایش پیدا می کند اما این ماه هنوز هم زمان خوبی برای سفر به تایلند است؛ چراکه هنوز روزهای آفتابی زیادی وجود دارد و تعداد بازدیدکنندگان نیز کاهش یافته است.

تورهای تایلند تنوع زیادی دارند و اغلب به مقصد بانکوک، پایتخت تایلند، و جزایر مشهور این کشور مثل پوکت و پاتایا برگزار می شود. در اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت تور ترکیبی ۸ روزه بانکوک و پوکت بین ۳۹ میلیون تا ۹۴ میلیون تومان است. قیمت تور ۸ روزه بانکوک و پاتایا نیز از ۳۹ میلیون تومان آغاز می شود و به ۸۴ میلیون تومان هم می رسد. برای شرکت در تور ۸ روزه بانکوک نیز باید حداقل ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۸۳ میلیون تومان پرداخت کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۸ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • (تصاویر) مقایسه سهند و شاهین؛ کدام خودرو بهتر است؟
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ سورن پلاس ۲۳ میلیون تومان گران شد
  • تغییرات قیمت خودرو در روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / خودروی داخلی گران شد
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۶ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها